sobota, października 31, 2009

B??yskotliwo??�? to za ma??o! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald (Amulety ochronne)

B??yskotliwo??�? to za ma??o! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald

Wyczerpuj�?ce om??wienie wszystkich najwa??niejszych
aspekt??w planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj polityk�? promocji, sprzeda??y i obs??ugi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje s??ab�? stron�? wielu przedsi�?biorstw. Tymczasem realistyczne, u??yteczne i osi�?galne plany marketingowe s�? kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie si�? tworzenie planu marketingowego, nale??y wykona�? kilka czynno??ci przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu cel??w i zasad planowania marketingowego stworzenie doskona??ej strategii marketingowej nie powinno nastr�?czy�? trudno??ci.

Ksi�???ka "B??yskotliwo??�? to za ma??o! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskona??y podr�?cznik dla mened??er??w, kt??rzy chc�? pozna�? zasady tworzenia strategii podbijania rynk??w, a nie maj�? czasu na przebijanie si�? przez setki stron ksi�???ek pe??nych wiadomo??ci teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i poj�?cia oraz dzia??ania niezb�?dne do stworzenia skutecznego i mo??liwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele �?wicze??, przyk??ad??w i test??w, kt??re u??atwi�? szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.

  • R????nice pomi�?dzy strategi�? i taktyk�?
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewn�?trzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i s??abych stron przedsi�?biorstwa
  • Okre??lenie rynk??w docelowych
  • Analiza portfela produkt??w
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzeda??y
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych element??w proces??w marketingowych.


B??yskotliwo??�? to za ma??o! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald


piątek, października 30, 2009

Budda i mi??o??�? czyli jak kocha�? i by�? szcz�???liwym - Nydahl Ole Lama (Amulety)

Budda i mi??o??�? czyli jak kocha�? i by�? szcz�???liwym - Nydahl Ole Lama oryg.: DER BUDDHA UND DIE LIEBE
Nydahl Ole Lama

Pragnienie szcz�???cia jest si??�? nap�?dow�? wszelkiego dzia??ania. Ka??da, nawet najmniejsza istota, pragnie by�? szcz�???liwa i chce unikn�?�? cierpienia. Szcz�???cie to wspania??y stan, w kt??rym z powodu wszechogarniaj�?cej rado??ci ca??y nasz ??wiat dr??y w posadach. U??miechamy si�? promiennie do wszystkich wok????, odczuwamy pe??n�? rado??ci moc w ca??ym ciele i pragniemy obj�?�? ca??y ??wiat. ?�wie??o zakochani s�? temu prze??yciu wielkiego szcz�???cia bardzo bliscy - pocz�?tkom mi??o??ci towarzyszy cz�?sto g??�?boka, naturalna b??ogo??�?. Tylko niewielu ludzi, zar??wno na poziomie umys??u, jak te?? cia??a do??wiadcza spe??nienia wi�?kszego od otrzymywania tego, czego pragn�? - bycia kochanym przez innych, obdarowywania mi??o??ci�? samemu i mo??liwo??ci promieniowania na ??wiat ca??ym tym bogactwem. "Budda i mi??o??�?" opowiada o tym, jak nadmiar, pojawiaj�?cy si�? w pe??nym rado??ci zwi�?zku u??y�? dla dobra wszystkich i samemu dzi�?ki temu wzrasta�?. Z czasem wszystko przeniknie dojrza??e, przynosz�?ce zadowolenie poczucie satysfakcji, wynikaj�?ce ze wsp??lnej pracy, uczenia si�? z ??ycia i wprowadzania go na coraz wy??sze i prawdziwsze poziomy. W ten spos??b stopniowo powstaje wgl�?d, ??e najwy??sza rado??�? jest jednocze??nie najwy??sz�? prawd�? oraz ??e podkre??lanie w ??yciu tego, co pi�?kne nie jest ucieczk�? od ??ycia. Zgodnie z buddyjskim pogl�?dem szcz�???liwy i wzbogacaj�?cy zwi�?zek nie jest celem samym w sobie, lecz drog�? pozwalaj�?c�? osi�?gn�?�? pe??en rozw??j umys??u - O??wiecenie. Lama Ole Nydahl opowiadaj�?c na czym polega ten stan, powiedzia?? kiedy??: "to tak, jakby??my zakochali si�? w ca??ym ??wiecie, a ca??y ??wiat zakocha?? si�? w nas..."

JACEK SANTORSKI, Warszawa 2007
Wydanie 1
Format 13.4x20.5cm Oprawa Mi�?kka ze skrzyde??kami

Budda i mi??o??�? czyli jak kocha�? i by�? szcz�???liwym - Nydahl Ole Lama


wtorek, października 27, 2009

?�lepi obserwatorzy nieba - Kolb Rocky (Amulety ochronne)

?�lepi obserwatorzy nieba - Kolb Rocky Ludzie, kt??rych idee ukszta??towa??y nasz obraz Wszech??wiata
seria/cykl: NA SCIE??KACH NAUKI
oryg.: BLIND WATCHERS OF THE SKY THE PEOPLE AND IDEAS THAT SHAPED OUR VIEW OF THE UNIVERSE
Kolb Rocky

Kim jeste??my? Sk�?d przychodzimy? Dok�?d zmierzamy? To odwieczne pytania ludzko??ci. Kto z nas nie zadawa?? ich sobie, spogl�?daj�?c w niebo? Rocky Kolb podejmuje pr??b�? wyja??nienia tych kosmologicznych zagadnie??, daj�?c Czytelnikowi mo??liwo??�? zapoznania si�? z najbardziej osza??amiaj�?cymi odkryciami bada?? astrofizyk??w. Prezentuje bardzo osobiste spojrzenie na zmiany zachodz�?ce w astronomii i astrofizyce od czas??w najdawniejszych a?? do wsp????czesno??ci, a tak??e na histori�? poznania gwiazd i Drogi Mlecznej, spos??b ukszta??towania Wszech??wiata pozagalaktycznego oraz okoliczno??ci sformu??owania wsp????czesnej teorii Wielkiego Wybuchu. Historia kosmologii nie jest wed??ug niego opowie??ci�? o rozwoju naukowej dyscypliny, ale raczej relacj�? z tryumf??w ludzkiego ducha i wyobra??ni. Kolb wprowadza Czytelnika w fascynuj�?cy i tajemniczy ??wiat kosmosu, przyst�?pnie i barwnie wyja??nia skomplikowane zagadnienia z dziedziny astrofizyki, przeplataj�?c swoj�? opowie??�? zabawnymi anegdotami. Ksi�???ka "?�lepi obserwatorzy nieba" zdoby??a w 1996 roku Emme Award, nagrod�? przyznawan�? przez Ameryka??skie Towarzystwo Aeronautyczne.

PR??SZY??SKI i S-KA, Warszawa 2006
Format 14.1x20.1cm Oprawa Mi�?kka

?�lepi obserwatorzy nieba - Kolb Rocky


Dorje Shudgen /roll/ by Phabongha Rinpoche - Stra??nik Pokoju (Talizman na miłość)

Dorje Shudgen /roll/ by Phabongha Rinpoche - Stra??nik Pokoju

Kadzid??a te s�? palone najcz�???ciej w intencji pokoju na ??wiecie, kt??rego stra??nikiem jest Dorje Shudgen.

Formu??a stworzona przez jednego z najwi�?kszych mistrz??w tybeta??skiej tradycji Gelugpa. Rinpocze Pabonghka by?? nauczycielem opiekun??w XIV Dalai Lamy oraz autorem wielu cennych opracowa?? dotycz�?cych byddyjskiej filozofii i tantry.

Opakowanie zawiera ok. 30 kadzide?? (25 cm) - ka??de z nich pali si�? ok. 70 min.


Dorje Shudgen /roll/ by Phabongha Rinpoche - Stra??nik Pokoju


poniedziałek, października 26, 2009

Excel. Analiza danych biznesowych - Gerald Knight (Amulet)

Excel. Analiza danych biznesowych - Gerald Knight

Wykorzystaj Excel w swojej firmie

  • Przeprowadzaj analizy statystyczne.
  • Steruj procesami w firmie.
  • Monitoruj obci�???enie system??w.

Excel jest jedn�? z najpopularniejszych aplikacji biurowych, znan�? niemal wszystkim posiadaczom komputer??w. Jednak wi�?kszo??�? u??ytkownik??w wykorzystuje jedynie cz�???�? mo??liwo??ci tej aplikacji, nie wiedz�?c, ??e -- opr??cz obliczania sum i ??rednich w standardowych arkuszach -- mo??e ona u??atwi�? prac�? na wiele sposob??w. Narz�?dzia oferowane przez Excel, m.in. te, kt??re s??u??�? do analizy i wizualizacji, warto stosowa�? w znacznie szerszym zakresie, gromadz�?c i przetwarzaj�?c dane z wielu innych system??w.

Ksi�???ka "Excel. Analiza danych biznesowych" przedstawia sposoby zastosowania tej aplikacji do realizacji zada?? zwi�?zanych z kierowaniem przedsi�?biorstwem b�?d?? zespo??em produkcyjnym. Czytaj�?c j�?, poznasz przyk??adowe aplikacje Excela i nauczysz si�? korzysta�? z wbudowanych w ten program narz�?dzi. Dowiesz si�?, jak przeprowadza�? analizy za pomoc�? wykres??w i tabel przestawnych, wyznacza�? trendy na podstawie danych historycznych, korzysta�? z modu??u Solver oraz tworzy�? w??asne modu??y obliczeniowe.

  • Obliczenia i analizy statystyczne
  • Korzystanie z tabel i wykres??w przestawnych
  • Tworzenie modeli matematycznych
  • Prognozowanie obci�???enia
  • Monitorowanie system??w i proces??w
  • Optymalizowanie funkcji
  • Import danych ze ??r??de?? zewn�?trznych
  • Prezentacja danych

Przekonaj si�?, jak bardzo Excel mo??e usprawni�? dzia??anie Twojej firmy.


Excel. Analiza danych biznesowych - Gerald Knight


Magia Voodoo - Gabriel Grant (Amulety ochronne)

Magia Voodoo - Gabriel Grant

Magia voodoo - hoodoo - to jeden z najskuteczniejszych i najlepiej znanych system??w magicznych na ??wiecie. Powsta??a z po??�?czenia prastarej magii Afryki Zachodniej i Haiti z niezwyk??ymi wierzeniami Indian i pot�???n�? magi�? europejsk�?. Za jej pomoc�? mo??na dokonywa�? niezwyk??ych czyn??w - zyskiwa�? bogactwo, mi??o??�?, zdrowie i szcz�???cie oraz uwalnia�? si�? od kl�?tw czy urok??w.
Ksi�???ka prezentuje zakl�?cia i sk??adniki potrzebne do przeprowadzenia magicznych rytua????w rodem z Nowego Orleanu oraz tworzenia cudownych i pot�???nych amulet??w na ka??d�? sytuacj�? ??yciow�?. S�? one ??atwe do przeprowadzenia czy wykonania i mog�? okaza�? si�? przydatne dla ka??dego z nas, gdy chcemy zyska�? jak�??? rzecz, uczucia ukochanego czy kontrol�? nad wybran�? osob�?, wzbogaci�? si�?, uwolni�? od niechcianego zwi�?zku lub pozby�? k??opot??w.


Magia Voodoo - Gabriel Grant


niedziela, października 25, 2009

Jak pokocha�? sw??j wygl�?d? Trening - James Clairborn, Cherry Pedrick (Talizmany)

Jak pokocha�? sw??j wygl�?d? Trening - James Clairborn, Cherry Pedrick

W krzywym zwierciadle samooceny

Dysmorfofobia (zaburzenie dysmorficzne cia??a) to psychiczne zaburzenie urojeniowe. Charakteryzuje si�? ona negatywnym odbiorem estetyki w??asnego cia??a mimo braku widocznych defekt??w w wygl�?dzie. Jest stosunkowo ma??o znan�?, ale bardzo niebezpieczn�? chorob�?. Jej ofiary maj�? sk??onno??�? do popadania w obsesj�?, wykazuj�? si�? zachowaniami kompulsywnymi i autodestrukcyjnymi oraz cierpi�? na r????ne fobie spo??eczne.

Dysmorphophobia (gr.) znaczy tyle, co l�?k przed deformacj�?. W ??wiecie ogarni�?tym przez kult cia??a, pe??nym wszechobecnych obraz??w pi�?knych i nieprawdziwych ludzi, trudno o bezwarunkow�? akceptacj�? swojego wygl�?du. Jednak dysmorfofobia to co?? wi�?cej ni?? tylko kompleksy. Je??li Twoje dziecko, pacjent, kto?? bliski wykazuj�? patologiczne wr�?cz niezadowolenie ze swojej prezencji, koniecznie si�?gnij po ten poradnik. Znajdziesz tu:

  • naukowe i kulturowe wyja??nienie przyczyn zaburzenia dysmorficznego cia??a,
  • szczeg????owe opisy symptom??w i przypadk??w,
  • fachowe kwestionariusze oceny zaburzenia dysmorficznego cia??a (z formularzem samooceny),
  • zalecane terapie i techniki radzenia sobie z chorob�?.

Kiedy kompleks staje si�? udr�?k�?


Jak pokocha�? sw??j wygl�?d? Trening - James Clairborn, Cherry Pedrick


sobota, października 24, 2009

Moc Przyci�?gania. 5 prostych krok??w do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) - Joe Vitale (Amulet)

Moc Przyci�?gania. 5 prostych krok??w do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) - Joe Vitale

Czy pierwszy milion trzeba ukra??�??
Nie. Mo??na go... przyci�?gn�?�?. Jak? Staj�?c si�? magnesem, kt??ry przyci�?gnie wszystko, czego pragniesz.

Brzmi niewiarygodnie? By�? mo??e. Dlaczego? Dlatego, ??e przyt??acza nas defetyzm i kiedy kto?? m??wi, ??e mo??emy dokona�? czego?? wielkiego, nie wierzymy mu -- uznajemy jego opowie??�? za bajk�? i doszukujemy si�? manipulacji (na przyk??ad: "Kup ksi�???k�? za 49 z??otych, a zostaniesz milionerem"). Nauczono nas my??le�? "realnie", czyli odrzuca�? wszystko, co wykracza poza oczywisto??�?. I st�?d powszechne przekonanie, ??e pierwszy milion trzeba ukra??�?. A kiedy widzimy inn�? rzeczywisto??�? -- tak zwanych "ludzi, kt??rym si�? uda??o" -- my??limy sobie: "To nie dla mnie".., co wcale nie przeszkadza nam po??�?da�? ich bogactwa i s??awy. Je??li czujesz, ??e rzeczywisto??�?, w jakiej ??yjesz, kr�?puje Twoje ruchy oraz my??li i oczekujesz od ??ycia wi�?cej, ni?? masz, to ta ksi�???ka jest dla Ciebie.

Dlaczego mia??by?? uwierzy�?? Prosta historia cud??w
Autorem tej ksi�???ki jest Joe Vitale, ??ywy dow??d na to, ??e marzenia spe??niaj�? si�?. W 1999 roku Vitale stworzy?? system MGZ, czyli Marketing Gwarantowanych Zysk??w. Znalaz?? ludzi, kt??rzy skorzystali z MGZ, zap??acili za to 75 000 dolar??w i dobrze na tym wyszli. To by?? pocz�?tek. Obecnie, po kilku latach od pierwszego zastosowania MGZ, Joe Vitale jest znany jako autor spe??nionych marze??. Do grona jego zamo??nych klient??w nale??�? ludzie, kt??rzy niegdy??, nie mog�?c zwi�?za�? ko??ca z ko??cem, usilnie poszukiwali pomys????w na dobry biznes. Ci z nich, kt??rzy uwierzyli, zarobili.

Co odr????nia Joe’go Vitale od innych autor??w ksi�???ek biznesowych?
To, ??e Vitale nie musi zarabia�? na ??ycie, sprzedaj�?c ludziom ksi�???ki. On "ju?? ma". Jego e-book wydany pod polskim tytu??em "Hipnotyczny marketing" dwukrotnie trafi?? na pierwsze miejsce listy bestseller??w Amazon.com. Klientami jego firmy specjalizuj�?cej si�? w doradztwie marketingowym s�? mi�?dzy innymi Czerwony Krzy??, korporacja PBS i szpital Hermann Children’s. Jak twierdzi, m??g??by nie pracowa�? do ko??ca ??ycia, jednak wtedy jego dzie??o -- system MGZ -- nie znalaz??oby swoich kontynuator??w. Ksi�???k�? "Moc przyci�?gania. 5 prostych krok??w do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)" napisa??, poniewa?? (to tak??e jego s??owa) w ??yciu ka??dego cz??owieka przychodzi taki czas, kiedy trzeba zacz�?�? dzieli�? si�? z innymi nabyt�? wiedz�? i zgromadzonym bogactwem.

W ksi�???ce "Moc przyci�?gania. 5 prostych krok??w do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)" Joe Vitale pisze:

  • jak pozby�? si�? negatywnego nastawienia do ??ycia i sta�? si�? wizjonerem,
  • jak odnale??�? swoje prawdziwe przekonania,
  • jak tworzy�? now�? rzeczywisto??�? i wprowadza�? w ni�? innych ludzi,
  • jak korzysta�? z chi??skiej m�?dro??ci sprzed wiek??w,
  • jak si�?gn�?�? po milion: sprawdzona formu??a marketingu.

 

Niech Twoje sny stan�? si�? jaw�?


"Joe Vitale zaliczam do grona 5 zachodnich specjalist??w, kt??rzy mieli najwi�?kszy wp??yw na mnie, moje biznesy i moje podej??cie do marketingu."
Piotr Majewski
tw??rca portalu CNEB czyli Czas na e-biznes

Moc Przyci�?gania. 5 prostych krok??w do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) - Joe Vitale


piątek, października 23, 2009

Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird (Talizmany)

Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird Scranton Laird

Sk�?d Dogoni wiedzieli o istnieniu Syriusza B na d??ugo przed odkryciem tej gwiazdy dzi�?ki nowoczesnym teleskopom?
Sk�?d pochodzi rozleg??a wiedza astronomiczna prymitywnego plemienia?
Czemu przypisa�? uderzaj�?ce analogie symboli Dogon??w i egipskich hieroglif??w?

Plemi�? Dogon??w z Mali w zachodniej Afryce to najbardziej enigmatyczny lud ??wiata. Od kilkudziesi�?ciu lat budzi emocje i przyci�?ga uwag�? swoj�? imponuj�?c�? wiedz�?.
Dogo??skie rysunki i malowid??a odzwierciedlaj�? koncepcje wsp????czesnych naukowc??w, takich jak Stephen Hawking. Wiele s????w, symboli i rytua????w Dogon??w przypomina s??owa i symbole staro??ytnego Egiptu oraz obrz�?dy judaizmu. Niekt??re motywy sztuki dogo??skiej, na przyk??ad podobizny w�???a, mo??na odnale??�? tak??e u innych staro??ytnych cywilizacji.

Ta ksi�???ka przedstawia now�? interpretacj�? pochodzenia wiedzy Dogon??w i zaskakuj�?cych podobie??stw ich mit??w z teoriami wsp????czesnej nauki. I wysuwa ??mia??�? hipotez�?: legendy Dogon??w opisuj�? to, co wydarzy??o si�? naprawd�? przed tysi�?cami lat, gdy tajemniczy Nauczyciele przekazali ludzko??ci swoj�? m�?dro??�?.

AMBER, 2007
Format 23.5x16.5 cm Oprawa Kartonowa Foliowana

Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird


B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki - Peter Cheverton (Amulety ochronne)

B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki - Peter Cheverton

Tajniki budowania marki i zarz�?dzania ni�?

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klient??w
  • Pozycjonowanie marki na rynku

We wsp????czesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka cz�?sto okazuje si�? ??r??d??em przewagi nad konkurencj�? i tym samym -- wzrostu firmy. W ??wiecie marek obowi�?zuj�? brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego te?? samo stworzenie marki nie wystarczy -- nale??y ni�? zarz�?dza�?. Na czym wi�?c polega zarz�?dzanie mark�?? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarz�?dzanie mark�? to z??o??ony proces zawieraj�?cy rozwijanie jej, ochron�?, wykorzystywanie jej mo??liwo??ci i w razie potrzeby -- modyfikowanie jej. Tylko dzi�?ki efektywnemu zarz�?dzaniu mark�? udaje si�? w pe??ni wykorzysta�? jej potencja??.

Ksi�???ka "B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki" ods??ania tajniki nowoczesnego zarz�?dzania mark�?. Czytaj�?c j�? dowiesz si�?, jak stworzy�? mark�?, kt??ra niesie ze sob�? ??adunek emocjonalny i jak dobra�? odpowiedni�? nazw�? dla niej. Nauczysz si�? kreowa�? nie tylko marki towar??w, ale r??wnie?? i us??ug oraz znajdowa�? dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz si�?, ??e odpowiednio wykreowana marka mo??e przysporzy�? Twojej firmie grono lojalnych klient??w i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.

  • Przekazywanie emocji w marce
  • Okre??lanie osobowo??ci marki
  • Budowanie lojalno??ci klienta w oparciu o mark�?
  • Kreowanie marki us??ug
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarze?? z mark�?
  • Reklama

Naucz si�? kreowa�? rozpoznawaln�? mark�?.


B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki - Peter Cheverton


Access w biurze i nie tylko - Sergiusz Flanczewski (Amulety ochronne)

Access w biurze i nie tylko - Sergiusz Flanczewski

Pakiet biurowy MS Office jest jednym z podstawowych narz�?dzi wykorzystywanych we wsp????czesnych firmach. Zawarty w nim system zarz�?dzania bazami danych Access to wygodna w obs??udze aplikacja s??u??�?ca do operowania na zbiorach danych. Dzi�?ki prostocie obs??ugi, sporym mo??liwo??ciom i wizualnym narz�?dziom stanowi doskona??e rozwi�?zanie dla przedsi�?biorstw, w kt??rych du??e znaczenie ma czas po??wi�?cany na opanowanie nowych program??w. Kreatory i rozbudowany system pomocy oferowane przez Accessa niezwykle upraszczaj�? proces tworzenia bazy oraz aplikacji przeznaczonych do obs??ugi zgromadzonych w niej danych.

W ksi�???ce "Access w biurze i nie tylko" znajdziesz om??wienie podstawowych mo??liwo??ci tego systemu. Nauczysz si�? otwiera�? istniej�?ce bazy danych oraz tworzy�? nowe. Dowiesz si�?, w jaki spos??b projektowa�? tabele i jak dobiera�? typy danych dla poszczeg??lnych kolumn tabeli. Przeczytasz o relacjach, poznasz sposoby wybierania i wstawiania danych, a tak??e manipulowania nimi za pomoc�? kwerend. W kolejnych rozdzia??ach znajdziesz informacje o tworzeniu formularzy i raport??w oraz wy??wietlaniu wykres??w na podstawie danych zgromadzonych w bazie. Nauczysz si�? tak??e pisa�? w??asne makra i poznasz podstawy j�?zyka Visual Basic for Applications.

  • Otwieranie istniej�?cych baz danych
  • Tworzenie tabel
  • Typy danych
  • Tworzenie i modyfikowanie relacji
  • Manipulowanie danymi za pomoc�? kwerend
  • Konstruowanie formularzy
  • Budowanie raport??w
  • Automatyzacja pracy za pomoc�? makropolece??
  • Tworzenie i wy??wietlanie wykres??w

Dane to dzi?? najcenniejszy towar. Naucz si�? nim zarz�?dza�?.


Access w biurze i nie tylko - Sergiusz Flanczewski


czwartek, października 22, 2009

O Eucharystii b??. Honorat Ko??mi??ski - Ko??mi??ski Honorat b??. (Talizman na miłość)

O Eucharystii b??. Honorat Ko??mi??ski - Ko??mi??ski Honorat b??. Ko??mi??ski Honorat b??.

S�? to wybrane teksty pisane z nawr??conego serca Patrona ateist??w i za??o??yciela 27 zgromadze?? zakonnych. Maj�? charakter afektywny, umacniaj�?cy rozumn�? pobo??no??�?. W ich lekturze ods??ania si�? nam ??wiadek, pasterz, lekarz, kt??ry da?? si�? ukszta??towa�? nauczaniem Matki Ko??cio??a. Niniejsze teksty ukazuj�?ce si�? na zako??czenie Roku Eucharystii, a zebrane w czasie trwania XI Synodu biskup??w po??wi�?conego tematowi Eucharystia ??r??d??em i szczytem ??ycia oraz misji Ko??cio??a, wype??ni�? misj�?, jak�? nada?? im ich autor: niech umocni�? nasz�? wiar�? i praktyk�? ??ycia "od Komunii ??wi�?tej do Komunii ??wi�?tej".

Wydawnictwo Ksi�?garnia ?�w. Jacka, Katowice 2005
Format 12.5x19.5cm Oprawa Kartonowa

O Eucharystii b??. Honorat Ko??mi??ski - Ko??mi??ski Honorat b??.


środa, października 21, 2009

Poradnictwo kr??tkoterminowe: narracje i rozwi�?zania - Judith Milner Patrick O'Byrne (Talizmany)

Poradnictwo kr??tkoterminowe: narracje i rozwi�?zania - Judith Milner Patrick O'Byrne oryg.: Brief Counselling: Narratives and Solutions
Judith Milner Patrick O'Byrne

Innowacyjna i bardzo praktyczna ksi�???ka, kt??ra stanowi wprowadzenie do podej??cia narracyjnego i ukierunkowanego na rozwi�?zania, w poradnictwie kr??tkoterminowym. Autorzy wskazuj�?, jak mo??emy efektywnie prowadzi�? rozmowy nastawione na znalezienie tych wyj�?tk??w w naszym zyciu, w kt??rych tkwi�? zal�???ki rozwik??ania trudno??ci. Prezentowane podej??cie to bardzo elastyczny i skuteczny spos??b zach�?cania ludzi do wykorzystywania ich w??asnego potencja??u dla dokonywania pozytywnych zmian, radzenia sobie z czym??, na co nie mamy wp??ywu, oraz kreowania swojego ??ycia, a nawet to??samo??ci.
To pozycja niezb�?dna dla wszystkich terapeut??w zajmuj�?cych si�? poradnictwem, psychoterapi�?, prac�? socjaln�? i innymi dziedzinami zwi�?zanymi ze zdrowiem, zainteresowanych metodami terapii kr??tkoterminowej i kreatywnie pracuj�?cych z klientami.

ZYSK I S-KA, 2007
Format 14.5x20.5 cm Oprawa Mi�?kka

Poradnictwo kr??tkoterminowe: narracje i rozwi�?zania - Judith Milner Patrick O'Byrne


Access w biurze i nie tylko - Sergiusz Flanczewski (Amulety ochronne)

Access w biurze i nie tylko - Sergiusz Flanczewski

Pakiet biurowy MS Office jest jednym z podstawowych narz�?dzi wykorzystywanych we wsp????czesnych firmach. Zawarty w nim system zarz�?dzania bazami danych Access to wygodna w obs??udze aplikacja s??u??�?ca do operowania na zbiorach danych. Dzi�?ki prostocie obs??ugi, sporym mo??liwo??ciom i wizualnym narz�?dziom stanowi doskona??e rozwi�?zanie dla przedsi�?biorstw, w kt??rych du??e znaczenie ma czas po??wi�?cany na opanowanie nowych program??w. Kreatory i rozbudowany system pomocy oferowane przez Accessa niezwykle upraszczaj�? proces tworzenia bazy oraz aplikacji przeznaczonych do obs??ugi zgromadzonych w niej danych.

W ksi�???ce "Access w biurze i nie tylko" znajdziesz om??wienie podstawowych mo??liwo??ci tego systemu. Nauczysz si�? otwiera�? istniej�?ce bazy danych oraz tworzy�? nowe. Dowiesz si�?, w jaki spos??b projektowa�? tabele i jak dobiera�? typy danych dla poszczeg??lnych kolumn tabeli. Przeczytasz o relacjach, poznasz sposoby wybierania i wstawiania danych, a tak??e manipulowania nimi za pomoc�? kwerend. W kolejnych rozdzia??ach znajdziesz informacje o tworzeniu formularzy i raport??w oraz wy??wietlaniu wykres??w na podstawie danych zgromadzonych w bazie. Nauczysz si�? tak??e pisa�? w??asne makra i poznasz podstawy j�?zyka Visual Basic for Applications.

  • Otwieranie istniej�?cych baz danych
  • Tworzenie tabel
  • Typy danych
  • Tworzenie i modyfikowanie relacji
  • Manipulowanie danymi za pomoc�? kwerend
  • Konstruowanie formularzy
  • Budowanie raport??w
  • Automatyzacja pracy za pomoc�? makropolece??
  • Tworzenie i wy??wietlanie wykres??w

Dane to dzi?? najcenniejszy towar. Naucz si�? nim zarz�?dza�?.


Access w biurze i nie tylko - Sergiusz Flanczewski


wtorek, października 20, 2009

B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki - Peter Cheverton (Amulety ochronne)

B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki - Peter Cheverton

Tajniki budowania marki i zarz�?dzania ni�?

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klient??w
  • Pozycjonowanie marki na rynku

We wsp????czesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka cz�?sto okazuje si�? ??r??d??em przewagi nad konkurencj�? i tym samym -- wzrostu firmy. W ??wiecie marek obowi�?zuj�? brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego te?? samo stworzenie marki nie wystarczy -- nale??y ni�? zarz�?dza�?. Na czym wi�?c polega zarz�?dzanie mark�?? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarz�?dzanie mark�? to z??o??ony proces zawieraj�?cy rozwijanie jej, ochron�?, wykorzystywanie jej mo??liwo??ci i w razie potrzeby -- modyfikowanie jej. Tylko dzi�?ki efektywnemu zarz�?dzaniu mark�? udaje si�? w pe??ni wykorzysta�? jej potencja??.

Ksi�???ka "B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki" ods??ania tajniki nowoczesnego zarz�?dzania mark�?. Czytaj�?c j�? dowiesz si�?, jak stworzy�? mark�?, kt??ra niesie ze sob�? ??adunek emocjonalny i jak dobra�? odpowiedni�? nazw�? dla niej. Nauczysz si�? kreowa�? nie tylko marki towar??w, ale r??wnie?? i us??ug oraz znajdowa�? dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz si�?, ??e odpowiednio wykreowana marka mo??e przysporzy�? Twojej firmie grono lojalnych klient??w i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.

  • Przekazywanie emocji w marce
  • Okre??lanie osobowo??ci marki
  • Budowanie lojalno??ci klienta w oparciu o mark�?
  • Kreowanie marki us??ug
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarze?? z mark�?
  • Reklama

Naucz si�? kreowa�? rozpoznawaln�? mark�?.


B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki - Peter Cheverton


Jak zarabia�? w Internecie. Poradnik dla przedsi�?biorczych webmaster??w - Pawe?? Grzesiak (Talizman)

Jak zarabia�? w Internecie. Poradnik dla przedsi�?biorczych webmaster??w - Pawe?? Grzesiak

Zarabiaj, prowadz�?c w??asn�? witryn�? WWW

  • Poznaj metody zarabiania i wybierz najbardziej optymalne
  • Zoptymalizuj witryn�? pod k�?tem wyszukiwarek internetowych
  • Analizuj wyniki sprzeda??y i wdra??aj nowe rozwi�?zania

Od wielu lat witryny WWW dzielono na dwie grupy -- profesjonalne i amatorskie. Za tymi pierwszymi sta??y zwykle pot�???ne kapita??y, du??e firmy i ogromne zespo??y projektowe. Witryny amatorskie, tworzone przez pasjonat??w, kt??rzy chcieli przekaza�? co?? ??wiatu, znajdowa??y si�? na drugim biegunie. Wiele z nich upad??o z powodu braku ??rodk??w na pokrycie koszt??w prac i serwera. Na szcz�???cie ostatnio przed tw??rcami i w??a??cicielami takich witryn otworzy??y si�? zupe??nie nowe mo??liwo??ci -- teraz r??wnie?? oni mog�? zarabia�? na prowadzeniu serwisu WWW.

Ksi�???ka "Jak zarabia�? w Internecie. Poradnik dla przedsi�?biorczych webmaster??w" to przegl�?d nowoczesnych metod zarabiania na witrynie WWW. Czytaj�?c j�?, poznasz najskuteczniejsze sposoby na to, aby Twoja strona internetowa przynosi??a rekordowe dochody. Przeczytasz o programach reklamowych, sieciach wymiany baner??w, mikrop??atno??ciach SMS i programach partnerskich. Dowiesz si�? tak??e, w jaki spos??b udoskonali�? swoj�? witryn�? WWW tak, aby by??a lepiej pozycjonowana w wyszukiwarkach, jak ??ledzi�? na niej ruch za pomoc�? systemu statystyk oraz zabezpieczy�? j�? przed dost�?pem os??b niepowo??anych.

  • Sieci reklamowe i stosowane w nich modele cenowe
  • Reklama kontekstowa
  • Mikrop??atno??ci za pomoc�? wiadomo??ci SMS
  • Obs??uga p??atno??ci kartami
  • Programy partnerskie
  • Poprawa funkcjonalno??ci witryny
  • Optymalizacja witryny pod k�?tem mechanizm??w indeksuj�?cych
  • Statystyki w witrynie WWW

Stw??rz popularn�? i atrakcyjn�? witryn�?,
a Twoje zyski z niej b�?d�? jeszcze wi�?ksze.


Jak zarabia�? w Internecie. Poradnik dla przedsi�?biorczych webmaster??w - Pawe?? Grzesiak


sobota, października 17, 2009

Mahakala - Positive Thought - Siła Pozytywnego Myślenia (Amulety ochronne)

Mahakala - Positive Thought - Siła Pozytywnego Myślenia

Kadzidła Mahakala są wytwarzane zgodnie ze starożytnymi formułami pochodzącymi z tekstów Milarepy.

Stymulują rozwój miłości i współczucia oraz redukują negatywne emocje takie jak zazdrość i strach. Potęgują moc pozytywnego myślenia.

Opakowanie zawiera podstawkę oraz 20 kadzideł (14 cm, łącznie 20 g) - każde z nich pali się ok. 55 - 60 min.


Mahakala - Positive Thought - Siła Pozytywnego Myślenia


Boska cząstka - Teresi Dick, Lenderman Leon (Talizmany)

Boska cząstka - Teresi Dick, Lenderman Leon Jeśli Wszechświat jest odpowiedzią, jak brzmi pytanie?
oryg.: The God Particle If the Universe is the Answer, what is the Question?
Teresi Dick, Lenderman Leon

Leon Lederman przejdzie do historii fizyki co najmniej z dwóch powodów. W roku 1988 za badania nad cząstkami elementarnymi otrzymał Nagrodę Nobla. W roku 1993 napisał najzabawniejszą książkę o fizyce, jaką kiedykolwiek wydano, Boską Cząstkę - błyskotliwą opowieść o poszukiwaniu najdrobniejszych składników materii oraz o roli, jaką odgrywają one w wyjaśnianiu tajemnicy narodzin i ewolucji Wszechświata.
"Czytając tę książkę będziesz śmiał się tak głośno, że nawet nie zauważysz, jak wiele w tym czasie się nauczyłeś" - pisał w recenzji Boskiej Cząstki dziennikarz "San Francisco Examiner".
Wznowienie w nowej szacie graficznej.

PRÓSZYŃSKI i S-KA, Warszawa 2005
Format 16.0x23.0cm Oprawa Miękka

Boska cząstka - Teresi Dick, Lenderman Leon


SAP R/3. Podręcznik użytkownika - Jim Mazzullo, Peter Wheatley (Talizmany ochronne)

SAP R/3. Podręcznik użytkownika - Jim Mazzullo, Peter Wheatley

Przewodnik po najpopularniejszym
systemie informatycznym dla przedsiębiorstw

  • Nawigacja w aplikacji
  • Wprowadzanie danych i ich przeszukiwanie
  • Generowanie raportów

SAP R/3 to system informatyczny, który można spotkać w przedsiębiorstwach na całym świecie. Przeprowadzone niedawno analizy wykazały, że SAP R/3 jest zainstalowany w prawie 100 000 lokalizacji w 120 krajach świata i jest wykorzystywany codziennie przez ponad 10 milionów ludzi. SAP R/3 to pakiet zintegrowanych aplikacji służących do rejestrowania oraz śledzenia operacji i kosztów w firmie. Elastyczna architektura systemu umożliwia dostosowanie go do potrzeb niemal każdego przedsiębiorstwa, a zadania, które za jego pomocą można realizować, zdecydowanie usprawniają działanie firmy.

"SAP R/3. Podręcznik użytkownika" to książka przeznaczona dla użytkowników tego systemu, przedstawiająca zasady pracy z nim. Autorzy -- doświadczeni konsultanci i szkoleniowcy -- opisali w niej najbardziej uniwersalne zagadnienia potrzebne podczas pracy z każdym modułem tego złożonego oprogramowania. Opanowanie tych procedur gwarantuje, że każdy, kto je poznał, będzie w stanie efektywnie wykorzystać system SAP R/3. Dzięki wiadomościom zawartym w tej książce bez obaw rozpoczniesz pracę z systemem SAP R/3.

  • Okna aplikacji SAP R/3
  • Logowanie do systemu i konfigurowanie okien
  • Nawigacja pomiędzy ekranami aplikacji
  • Wyszukiwanie transakcji
  • Korzystanie z folderów
  • Sortowanie i filtrowanie danych
  • Eksport raportów do Worda i Excela
  • Wysyłanie raportów pocztą elektroniczną

Zdobądź wiedzę niezbędną do korzystania z SAP R/3.


SAP R/3. Podręcznik użytkownika - Jim Mazzullo, Peter Wheatley


Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Harvard Business School Press, Melissa Raffoni (Amulety)

Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Harvard Business School Press, Melissa Raffoni

Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe

  • Ustalanie priorytetów
  • Organizacja przestrzeni
  • Koncentrowanie się na zadaniu
  • Umiejętny podział obowiązków

Wszyscy cierpimy na brak czasu. Pracujemy coraz więcej, śpimy coraz mniej, a mimo to wciąż nie nadążamy z wykonywaniem swoich obowiązków. Dlaczego tak się dzieje? Brakuje nam umiejętności kształtowania czasu i zarządzania nim. Nie potrafimy skupić się na wykonywanej pracy i nie jesteśmy wystarczająco zdyscyplinowani. Na szczęście organizacja pracy to nic trudnego. Wystarczy przygotować dobry plan działania i trzymać się go punkt po punkcie. Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić.

  • Naucz się nadawać swoim obowiązkom jasne priorytety.
  • Poznaj skuteczne narzędzia planowania czasu i tworzenia rozkładu zajęć.
  • Dowiedz się, jak realizować więcej zadań w krótszym czasie.

Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Harvard Business School Press, Melissa Raffoni


czwartek, października 15, 2009

Biznes to sport kontaktowy - Tom Richardson, Augusto Vidaurreta, Tom Gorman (Amulet na miłość)

Biznes to sport kontaktowy - Tom Richardson, Augusto Vidaurreta, Tom Gorman

Twoja firma jest warta tyle, ile posiadane przez jej pracowników umiejętności tworzenia, rozwijania i wykorzystywania relacji ze wszystkimi grupami interesu, wewnątrz i na zewnątrz organizacji. To istota nowego, lecz sprawdzonego modelu prowadzenia biznesu -- zarządzania relacjami jako aktywami.

"Biznes to sport kontaktowy" przedstawia 12 zasad zarządzania, na wszystkich szczeblach organizacji, każdą relacją biznesową jako aktywem. Przez relacje biznesowe rozumiemy kontakty z klientami, akcjonariuszami, dostawcami, pracownikami czy liderami lokalnych społeczności. Zarządzając relacjami jako aktywami, w maksymalnym stopniu wykorzystasz w biznesie nie tylko to, co wiesz, ale też to, kogo znasz. W tym celu musisz rozpoznać wszystkie relacje w Twojej firmie, dostrzec w nich strategiczne aktywa i odpowiednio nimi zarządzać.

Z powodzeniem wykorzystasz relacje -- strategiczne aktywa Twojej firmy -- w celu:

  • poprawiania wyników sprzedaży, marketingu i dystrybucji,
  • zdobywania zaufania inwestorów i innych dawców kapitału,
  • poprawiania relacji z lokalną społecznością i zdobywania pozytywnego rozgłosu w mediach,
  • wzmacniania pozycji konkurencyjnej Twojej firmy,
  • tworzenia sojuszy z ludźmi, którzy mogą Ci pomóc i którym Ty możesz pomóc,
  • korzystania z wiedzy, umiejętności i pomysłów znacznie szerszego kręgu osób niż obecnie.

"Jesteśmy biznesmenami i inwestorami. W 1988 roku zrezygnowaliśmy z posad konsultantów w firmie Arthur Andersen i wnosząc opłatę w wysokości 100 dolarów -- cały początkowy wkład kapitałowy -- zarejestrowaliśmy naszą firmę Systems Consulting Group. Osiągaliśmy wysokie zyski i nie potrzebowaliśmy od żadnego banku ani centa. W branży, w której roczna rotacja pracowników wynosi przeciętnie ok. 20-30%, w naszej firmie wynosiła od 4 do 5%. Co więcej, nie zatrudnialiśmy żadnych specjalistów ds. sprzedaży. Nasz marketing opierał się wyłącznie na rekomendacjach naszych dostawców, partnerów strategicznych i przedstawicieli innych grup interesu w naszym otoczeniu. Stosując zasady omówione w tej książce, nawiązaliśmy trwałą współpracę z uznanymi firmami, takimi jak M&M Mars, Quaker Oats, NYNEX, Bell Atlantic, Federal Express, Blockbuster Entertainment, GE Capital, Ryder System, W. R. Grace, Campbell’s Soup, Pillsbury oraz Burger King. Nasz sukces zawdzięczamy właśnie zarządzaniu relacjami jako aktywami. W naszych działaniach stawialiśmy na wartości, które cenimy u innych, czyli: uczciwość, zaufanie, sprawiedliwość i praca zespołowa. W ten sposób bardzo skutecznie prowadziliśmy interesy. To działa -- przekonaliśmy się o tym. Obecnie o naszym podejściu uczą amerykańskie szkoły biznesu, które do swoich programów wprowadzają zarządzanie relacjami jako aktywami. Mamy nadzieję, że stanie się ono również elementem strategii w Twojej firmie."

Tom Richardson
Augusto Vidaurreta


Biznes to sport kontaktowy - Tom Richardson, Augusto Vidaurreta, Tom Gorman


środa, października 14, 2009

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Warsztaty - Andrzej Batko (Amulety ochronne)

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Warsztaty - Andrzej Batko

Słowa to potęga: broń, narkotyk i źródło Twojego bogactwa

Jeśli znasz "Sztukę perswazji..." Andrzeja Batko to ucieszy Cię wiadomość, że teraz możesz odbyć kurs "Sztuki perswazji..." w... swoim własnym domu lub samochodzie. Tak, nie mylą Cię oczy, w domu lub w samochodzie. Jak to możliwe? Wydawnictwo Helion przygotowało zestaw do samodzielnej nauki, składający się z książki i zestawu płyt CD z nagranym szkoleniem, prowadzonym przez Andrzeja Batko na temat perswazji i manipulacji. Przerobienie kursu i opisanych w nim ćwiczeń oraz przesłuchanie płyt da Ci praktyczną umiejętność stosowania NLP i technik perswazji, w pracy i w życiu prywatnym. Tym razem, wyjątkowo, zamiast reklamować ten kurs przytoczę fragment listu:

Przeczytałam "Sztukę perswazji czyli język wpływu i manipulacji" trzy razy i... pojechałam na kurs NLP! Nie będę się rozpisywała na temat efektów, bo pewnie zabrzmiało by to jak ogłoszenie w "Mango" czyli coś w stylu "Mój zbuntowany, nastoletni syn zaczął ze mną rozmawiać i słuchać tego co miałam mu do powiedzenia, przekonałam bardzo opornego klienta do złożenia dużego zamówienia i stał się on moim największym klientem, a co najważniejsze czuję się pewniej i mam ogromną motywację do działania."

Nie pisze tego listu, żeby reklamować ani tym bardziej dziękować bo zapłaciłam za kurs prawie 2,5 tyś złotych, więc mi się należało. Piszę, ponieważ właśnie skończyłam czytać i słuchać płyt ze świeżo kupionego zestawu "Sztuka perswazji...warsztaty" i moje pierwsze wrażenie to:
Przecież to jest 3/4 tego co na było na kursie i za jaką cenę! 177.00 zł ?! Nie 1000? nie 2000? Właśnie zamówiłam po jednym zestawie dla każdego z moich handlowców. Martwi mnie tylko to, że tyle innych ludzi może też to kupić i poznać te techniki. No cóż, nie będę już miała wyłącznego dostępu do "wiedzy tajemnej."

To jest fragment listu napisanego przez jedną z pierwszych osób, które zamówiły zestaw do samodzielnej nauki NLP w biznesie, perswazji i technik manipulacji. Pierwszy kurs do naprawdę samodzielnej nauki w domu. Jeśli jesteś rodzicem, rozmawiasz z ludźmi w pracy, sprzedajesz lub negocjujesz otrzymujesz niezwykle praktyczne narzędzie, które pomoże Ci nie tylko skuteczniej komunikować się z innymi, lecz również lepiej poznać i zrozumieć jak działa Twój własny umysł i emocje.

 

P.S. Jeśli jeszcze nie masz książki "Sztuka perswazji czyli język wpływu i manipulacji" Andrzeja Batko, to zamawiając powyższy kurs otrzymasz ją gratis jako dodatek do kursu, czyli otrzymasz 2 książki:

  • "SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji" Andrzeja Batko,
  • "SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji w praktyce" Andrzeja Batko -- Nowość!
  • cztery płyty CD: odtajniony trening NLP, wcześniej zarezerwowany dla salonów politycznych, elit biznesu i psychoterapeutów.

 


"Andrzej Batko jest nie tylko najlepszym trenerem NLP w Polsce, jest on również jednym z najlepszych na świecie. Jego wiedza na temat ludzkiego zachowania, tego, co działa, oraz tego, co nie działa, a co najważniejsze -- jego umiejętność przekazywania tych informacji swoim uczniom jest rzadkością."
Dr Kevin Hogan
światowej sławy ekspert w dziedzinie psychologii perswazji

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Warsztaty - Andrzej Batko


poniedziałek, października 12, 2009

Anioły Kwiatowe - Elli Seleny (Talizman na miłość)

Anioły Kwiatowe - Elli Seleny

Inspiracją do stworzenia Aniołów Kwiatowych był opracowany wcześniej Horoskop Kwiatowy. Zupełnie nieświadoma, następujących zdarzeń pisałam go parę lat wcześniej, przyporządkowując wibracjom kwiatów, znaków zodiakalnych i ich planet.

Na kanwie horoskopu kwiatowego powstały, barwne karty Aniołów Kwiatowych. Po raz pierwszy w Polsce ich symbolika została poruszona w kontekście do wróżb i wyroczni. Stąd też Anioły Kwiatowe doskonale nadają się do celów wróżebnych oraz do pracy z własnym wnętrzem.

Anioły Kwiatowe Elli Seleny składają się z 36 lakierowanych i foliowanych kart oraz napisanej do nich książeczki o wymiarach 10x15 cm, zawierających 100 str. W książeczce opisano wszystkie karty, omówiono znaczenie wróżebne. Ponadto dywagacje autorki na temat symboliki kwiatów, rozkładów oraz pracy z kartami anielskimi.



Anioły Kwiatowe - Elli Seleny


niedziela, października 11, 2009

Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych - Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr. (Talizman na miłość)

Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych - Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr.

Stwórz niezawodne oprogramowanie
spełniające oczekiwania użytkowników

  • Wykorzystuj odpowiednie narzędzia projektowe.
  • Wdrażaj nowoczesne metodologie.
  • Szybko rozwiązuj problemy.

Dyskusje nad wadami i zaletami przeróżnych metodologii tworzenia oprogramowania, mające na celu wyłonienie najlepszej z nich, zwykle do niczego nie prowadzą. Zwolennicy poszczególnych metodologii, takich jak Rational Unified Process, programowanie ekstremalne i inne, starają się udowodnić, że to ich stanowisko jest poprawnym sposobem realizacji projektów informatycznych. Tymczasem nie istnieje "jedyne słuszne" i uniwersalne podejście, które sprawdza się we wszystkich okolicznościach. Wybór właściwej metodologii w ogromnej mierze zależy od typu projektu i wielkości zespołu pracującego nad nim. Należy kierować się nastawieniem czysto pragmatycznym, czyli wybrać taką metodologię, która będzie najbardziej korzystna dla określonego projektu. Niewłaściwy wybór może skończyć się porażką.

Książka "Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych" to zbiór wskazówek przedstawiających narzędzia i techniki, dzięki którym każdy projekt programistyczny zakończy się sukcesem. Czytając ją, nauczysz się korzystać z nowoczesnych instrumentów wykorzystywanych do projektowania oprogramowania, kontroli wersji kodu źródłowego i śledzenia procesu usuwania błędów. Dowiesz się, w jaki sposób zorganizować pracę zespołu projektowego i wdrażać metodologię wytwarzania oprogramowania. Porady, które znajdziesz w tej książce, pomogą Ci rozwiązać problemy pojawiające się podczas realizacji projektów programistycznych. Poznasz nowoczesne metody oraz dowiesz się, kiedy i jak z nich korzystać.

  • Planowanie infrastruktury
  • Dobór narzędzi projektowych
  • Automatyzacja zadań
  • Tworzenie listy zadań
  • Rola kierownika technicznego
  • Metodologia pocisku smugowego
  • Rozwiązywanie problemów

Wskazówki zawarte w tej książce sprawią, że każdy prowadzony przez Ciebie projekt zakończy się w terminie i zmieści w wyznaczonym budżecie.


Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych - Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr.


Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Harvard Business School Press (Talizmany)

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Harvard Business School Press

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki
podejmowania skutecznych decyzji

  • Rozwijanie umiejętności właściwej analizy problemów
  • Pokonywanie barier interpersonalnych
  • Podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję

Nasze życie prywatne i zawodowe zależy w dużym stopniu od trafności naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces składający się z etapów, które łatwo wyodrębnić i usystematyzować. Skuteczni menedżerowie wiedzą, kiedy decyzja ma opierać się na pewnych regułach, a kiedy musi zostać podjęta w sposób pragmatyczny, na podstawie faktów dotyczących konkretnego przypadku. Szybkość podejmowania decyzji jest ważna, ale nie najważniejsza. Kluczowym elementem jest prawidłowa analiza problemu i wszystkich jego aspektów.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.

  • Zdefiniowanie i analiza problemu
  • Reguły podejmowania decyzji
  • Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
  • Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
  • Wprowadzanie decyzji w życie
  • Wykorzystywanie przeczuć i intuicji

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Harvard Business School Press


sobota, października 10, 2009

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją - Harvard Business School Press (Talizmany)

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją - Harvard Business School Press

W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej -- konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.

Dowiedz się:

  • Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób.
  • Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M.
  • Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
  • Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży.
  • Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację.
  • Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
  • Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
  • Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.
Ten zbiór artykułów zawiera studia przypadków, analizy ekspertów i wiele przykładów skutecznego i nieskutecznego zarządzania innowacją. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce nadążać za szybkimi zmianami sytuacji w firmie i jej otoczeniu.


Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją - Harvard Business School Press


Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III - Robert K. Wysocki, Rudd McGary (Amulety)

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III - Robert K. Wysocki, Rudd McGary

Poznaj nowoczesne metody zarządzania projektami

  • Rozpoznaj prawidłowo potrzeby klienta i zdefiniuj zakres projektu
  • Zaplanuj proces realizacji projektu uwzględniając wszystkie czynniki wpływające na niego
  • Kontroluj prace projektowe wykorzystując modele i narzędzia informatyczne

Zmiany w gospodarce pociągają za sobą zmiany w sposobach zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami. Menedżerowie wyższych szczebli zmieniają sposób kierowania firmami, a kierownicy projektów -- sposoby zarządzania projektami. Wiele narzędzi i metod, wykorzystywanych jeszcze całkiem niedawno, dziś okazuje się zbędnymi i przestarzałymi reliktami. Nowe modele zespołów projektowych, udoskonalone metody weryfikowania projektów i coraz doskonalsze narzędzia informatyczne to tylko niektóre zagadnienia, jakie menedżerowie projektów muszą przyswoić, aby nadal sprawnie wykonywać swoją pracę.

Książka "Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III" przedstawia nowoczesne metody zarządzania projektami, wypracowane w ciągu kilku ostatnich lat i uwzględniające zmiany, jakie dokonały się na światowych rynkach i w gospodarce. Porównuje tradycyjne sposoby kierowania projektami z nowymi, nazywanymi ekstremalnym zarządzaniem projektami oraz adaptacyjnym zarządzaniem projektami. Opisuje techniki wdrażania nowych projektów i współczesnych narzędzi informatycznych.

  • Zdefiniowanie projektu
  • Wyznaczenie celu i zakresu projektu
  • Tradycyjne zarządzanie projektami
  • Prognozowanie czasu, alokacja zasobów i zestawienie wymagań projektu
  • Harmonogramowanie projektu
  • Budowanie zespołu projektowego
  • Kontrola postępów prac projektowych
  • Zamykanie projektu
  • Metoda łańcucha krytycznego
  • Adaptacyjna struktura projektu
  • Zarządzanie portfelem projektów

Przekonaj się, jak nowoczesne metody zarządzania projektami mogą poprawić efektywność ich realizacji.


Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III - Robert K. Wysocki, Rudd McGary


piątek, października 09, 2009

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald (Talizmany ochronne)

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.

Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.

  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.


Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald


Tara - Himalayan Herbs for Healthy Living - Moc Ziół Himalajów (Talizmany)

Tara - Himalayan Herbs for Healthy Living - Moc Ziół Himalajów

Kadzidła tradycyjnie sporządzane z 21 ziół dedykowane żeńskiej energii - Tarze.

Zapal kadzidło i pozwól swym zmysłom by poprowadziły Cię w nieskażone ostępy Himalajów gdzie umysł i ciało mogą ulec oczyszczeniu i zjednoczeniu. Niech moc himalajskich ziół na stałe zagości w Twoim życiu.

Opakowanie zawiera podstawkę oraz 20 kadzideł (14 cm, łącznie 20 g) - każde z nich pali się ok. 55 - 60 min.


Tara - Himalayan Herbs for Healthy Living - Moc Ziół Himalajów


czwartek, października 08, 2009

Jak pokochać swój wygląd? Trening - James Clairborn, Cherry Pedrick (Talizmany)

Jak pokochać swój wygląd? Trening - James Clairborn, Cherry Pedrick

W krzywym zwierciadle samooceny

Dysmorfofobia (zaburzenie dysmorficzne ciała) to psychiczne zaburzenie urojeniowe. Charakteryzuje się ona negatywnym odbiorem estetyki własnego ciała mimo braku widocznych defektów w wyglądzie. Jest stosunkowo mało znaną, ale bardzo niebezpieczną chorobą. Jej ofiary mają skłonność do popadania w obsesję, wykazują się zachowaniami kompulsywnymi i autodestrukcyjnymi oraz cierpią na różne fobie społeczne.

Dysmorphophobia (gr.) znaczy tyle, co lęk przed deformacją. W świecie ogarniętym przez kult ciała, pełnym wszechobecnych obrazów pięknych i nieprawdziwych ludzi, trudno o bezwarunkową akceptację swojego wyglądu. Jednak dysmorfofobia to coś więcej niż tylko kompleksy. Jeśli Twoje dziecko, pacjent, ktoś bliski wykazują patologiczne wręcz niezadowolenie ze swojej prezencji, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Znajdziesz tu:

  • naukowe i kulturowe wyjaśnienie przyczyn zaburzenia dysmorficznego ciała,
  • szczegółowe opisy symptomów i przypadków,
  • fachowe kwestionariusze oceny zaburzenia dysmorficznego ciała (z formularzem samooceny),
  • zalecane terapie i techniki radzenia sobie z chorobą.

Kiedy kompleks staje się udręką


Jak pokochać swój wygląd? Trening - James Clairborn, Cherry Pedrick


O Eucharystii bł. Honorat Koźmiński - Koźmiński Honorat bł. (Amulet)

O Eucharystii bł. Honorat Koźmiński - Koźmiński Honorat bł. Koźmiński Honorat bł.

Są to wybrane teksty pisane z nawróconego serca Patrona ateistów i założyciela 27 zgromadzeń zakonnych. Mają charakter afektywny, umacniający rozumną pobożność. W ich lekturze odsłania się nam świadek, pasterz, lekarz, który dał się ukształtować nauczaniem Matki Kościoła. Niniejsze teksty ukazujące się na zakończenie Roku Eucharystii, a zebrane w czasie trwania XI Synodu biskupów poświęconego tematowi Eucharystia źródłem i szczytem życia oraz misji Kościoła, wypełnią misję, jaką nadał im ich autor: niech umocnią naszą wiarę i praktykę życia "od Komunii świętej do Komunii świętej".

Wydawnictwo Księgarnia Św. Jacka, Katowice 2005
Format 12.5x19.5cm Oprawa Kartonowa

O Eucharystii bł. Honorat Koźmiński - Koźmiński Honorat bł.


środa, października 07, 2009

Świadomość - Osho (Amulet na miłość)

Świadomość - Osho Klucz do życia w równowadze
seria/cykl: NOWY HORYZONT
oryg.: Awareness. The Key to Living in Balance
Osho

U podstaw wszelkich wyczynów sportowych, wszelkich technik medytacji, włączając w to sztuki walki leży jedna, najważniejsza cecha, która pozwala być uważnym i skoncentrowanym na chwili obecnej. OSHO nazywa ją świadomością. Kiedy nauczymy się rozpoznawać i rozumieć na czym ona polega, wkroczymy na drogę ku osiągnięciu doskonałości w każdym aspekcie naszego życia. Wielcy mistrzowie, tacy jak Lao Cy, Budda, twierdzą że przechodzimy przez życie jak lunatycy nieobecni, nieczuli na rezultaty naszych poczynań, nieświadomi nawet tego, jaki wpływ na otoczenie mają nasze słowa i działania. Jednocześnie, w ekstremalnych sytuacjach, zdarzają się nam wszystkim chwile przebudzenia, olśnienie, niezwykłe przebłyski świadomości? w wypadku na drodze, kiedy czas wydaje się zwalniać, lub kiedy rodzi się dziecko, lub kiedy ktoś bardzo bliski umiera.

Seria książek Nowy horyzont zawiera wskazówki Osho jak poradzić sobie z najważniejszymi problemami dotyczącymi każdego współczesnego człowieka, jego związków z innymi ludźmi oraz jak odpowiedzieć na odwieczne pytania: "Kim jestem?" i Jak żyć?"

JACEK SANTORSKI, Warszawa 2007
Format 13.0x19.7cm Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Świadomość - Osho


wtorek, października 06, 2009

Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów - Paweł Grzesiak (Amulety ochronne)

Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów - Paweł Grzesiak

Zarabiaj, prowadząc własną witrynę WWW

  • Poznaj metody zarabiania i wybierz najbardziej optymalne
  • Zoptymalizuj witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych
  • Analizuj wyniki sprzedaży i wdrażaj nowe rozwiązania

Od wielu lat witryny WWW dzielono na dwie grupy -- profesjonalne i amatorskie. Za tymi pierwszymi stały zwykle potężne kapitały, duże firmy i ogromne zespoły projektowe. Witryny amatorskie, tworzone przez pasjonatów, którzy chcieli przekazać coś światu, znajdowały się na drugim biegunie. Wiele z nich upadło z powodu braku środków na pokrycie kosztów prac i serwera. Na szczęście ostatnio przed twórcami i właścicielami takich witryn otworzyły się zupełnie nowe możliwości -- teraz również oni mogą zarabiać na prowadzeniu serwisu WWW.

Książka "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" to przegląd nowoczesnych metod zarabiania na witrynie WWW. Czytając ją, poznasz najskuteczniejsze sposoby na to, aby Twoja strona internetowa przynosiła rekordowe dochody. Przeczytasz o programach reklamowych, sieciach wymiany banerów, mikropłatnościach SMS i programach partnerskich. Dowiesz się także, w jaki sposób udoskonalić swoją witrynę WWW tak, aby była lepiej pozycjonowana w wyszukiwarkach, jak śledzić na niej ruch za pomocą systemu statystyk oraz zabezpieczyć ją przed dostępem osób niepowołanych.

  • Sieci reklamowe i stosowane w nich modele cenowe
  • Reklama kontekstowa
  • Mikropłatności za pomocą wiadomości SMS
  • Obsługa płatności kartami
  • Programy partnerskie
  • Poprawa funkcjonalności witryny
  • Optymalizacja witryny pod kątem mechanizmów indeksujących
  • Statystyki w witrynie WWW

Stwórz popularną i atrakcyjną witrynę,
a Twoje zyski z niej będą jeszcze większe.


Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów - Paweł Grzesiak


poniedziałek, października 05, 2009

Traditional Torma (Amulet na miłość)

Traditional Torma

Torma w kulturze tybetańskiej jest ofiarą, która stanowi substytut dla składanego onegdaj pożywienia ofiarnego (z reguły były to placki jęczmienne).

Obecnie tormy są wykonywane z różnych materiałów; a ich wspólną cechą są 3 tworzące je elementy: fundament, część główna oraz część dekoracyjna, które symbolizują odpowiednio : ciało, mowę i umysł.

Prezentowana torma składa się z ok. 170 kadzideł będących kompozycją 100 leczniczych składników. Kadzidła o czterech różnych długościach (6, 9, 12, 15 cm) tworzą 3 tradycyjne tarasy.

Każda Torma została objęta szczególnym błogosławieństwem lamy.


Traditional Torma


niedziela, października 04, 2009

Coaching silnej osobowości - Hans Stoberl (Talizman)

Coaching silnej osobowości - Hans Stoberl

Jeśli chcesz zostać świetnym teoretykiem wybierz dowolną książkę dotyczącą coachingu. Jeżeli jednak chcesz wykorzystać nabytą wiedzę w praktyce, musisz wybrać najnowszą pozycję autorstwa Hansa Stöberla. Jest to jedyny podręcznik charakteryzujący się zarówno pełnym profesjonalizmem, jak i ogromem wiedzy praktycznej, której próżno szukać w innych publikacjach o tej tematyce.
Książka ta jest przeznaczona dla osób, które poprzez zostanie trenerami osobowości chcą pomóc innym w osiąganiu szeroko pojętego sukcesu życiowego. Uniwersalność i mnogość przykładów umożliwia zastosowanie się do porad autora zarówno w przypadku, gdy pacjent cierpi z powodu zdarzeń z przeszłości jak i do leczenia kompleksów. Za wyborem niniejszej pozycji przemawia również niezaprzeczalny autorytet autora w środowisku coachów. Nie odgrywa on jednak roli wyroczni, ale cierpliwie, krok po kroku wprowadza czytelnika w coraz bardziej zaawansowane tajniki terapeutycznej sztuki coachingu.

wydanie: I
rok wydania: 2007
format: 145 x 205 mm
ilość stron: 270
oprawa: miękka


Coaching silnej osobowości - Hans Stoberl


sobota, października 03, 2009

Zarządzanie finansami w małej firmie - Colin Barrow (Talizman)

Zarządzanie finansami w małej firmie - Colin Barrow
  • Jak sporządzać i czytać sprawozdania finansowe?
  • Jak tworzyć biznes plany?
  • Na czym polega i czemu służy analiza finansowa?

Dlaczego małe przedsiębiorstwa upadają? Otóż najczęściej z powodu kiepskiej kotroli finansowej. To z kolei wynika z niedostatecznej wiedzy o zarządzaniu finansami. Mali przedsiębiorcy często korzystają z usług biur rachunkowych i na tym kończy się ich zainteresowanie finansami firmy. Często tkwią w błędnym przekonaniu, że prowadzenie ksiąg to czynność pozostająca w zupełnym oderwaniu od "prawdziwych" zadań, takich jak pozyskiwanie klientów czy wytwarzanie produktów lub świadczenie usług. Nie kontrolując na bieżąco wydatków, łatwo jest nieświadomie zabrnąć zbyt daleko w ścieżkę prowadzącą do finansowej zagłady, a wtedy nie pomoże nawet najlepszy księgowy. W ten sposób dobry pomysł na biznes może zostać lekkomyślnie zaprzepaszczony. Prowadzenie firmy bez posiadania kontroli nad finansami przypomina prowadzenie samochodu bez kierownicy, hamulców i dźwigni zmiany biegów.

W tym użytecznym poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania, jak sporządzać i czytać sprawozdania finansowe; jak tworzyć biznesplany i budżety; na czym polega i czemu służy analiza finansowa. Zdobędziesz i utrwalisz wiedzę o:

  • bilansie,
  • rachunku zysków i strat,
  • przepływach gotówki i funduszy,
  • płynności finansowej,
  • kosztach i polityce cenowej,
  • budżetowaniu,
  • prowadzeniu księgowości.

Ta książka zawiera użyteczne wskazówki i porady dla wszystkich, którzy prowadzą małe firmy lub dopiero decydują się na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

"…jedna z najlepszych książek objaśniających podstawy zarządzania finansami, dla tych, których wiedza w tej dziedzinie nie jest zaawansowana. Polecamy!"

Business Franchise

"…jest dostosowana do potrzeb małych firm i daje podstawy do zrozumienia rachunkowości zarządczej oraz zarządzania finansami przedsiębiorstw wszystkim tym, którzy chcą uczyć się od podstaw, jak działa firma."

International Journal of Small Business


Zarządzanie finansami w małej firmie - Colin Barrow


piątek, października 02, 2009

Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI - Graham Mott (Talizmany ochronne)

Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI - Graham Mott

Oficjalny skrypt dla menedżerów i studentów w krajach anglosaskich

  • Analiza sprawozdań finansowych -- bilansu, rachunku zysków i strat oraz sprawozdań z przepływów pieniężnych
  • Ocena firmy z punktu widzenia inwestora -- wycena akcji, fuzje, przejęcia i wykupy
  • Zarządzanie zobowiązaniami, należnościami i zapasami

Książka stanowi oficjalny skrypt, powszechnie stosowany w krajach anglosaskich. Wprowadza studentów zarządzania, marketingu i kierunków technicznych w zagadnienia finansowe. Jest także lekturą obowiązkową na biznesowych i menedżerskich studiach podyplomowych prowadzonych przez brytyjskie uczelnie wyższe. To profesjonalnie opracowane kompendium wiedzy potrzebnej wszystkim -- przedsiębiorcom, menedżerom i inwestorom.

Autor, Graham Mott, jest biegłym księgowym i głównym wykładowcą Wydziału Zarządzania Finansowego na Uniwersytecie Northumbrii w Wielkiej Brytanii. Poruszone w książce zagadnienia ilustruje licznymi przykładami i utrwala dzięki zadaniom sprawdzającym. Przejrzysta prezentacja danych, klarowne definicje i logiczny tok rozumowania -- oto trzy powody, dla których ta publikacja stała się lekturą absolutnie niezbędną, znaną w kręgach akademickich i menedżerskich w Wielkiej Brytanii. Omawiane tu tematy obejmują:

  • analizę finansową w oparciu o wskaźniki (operacyjności, zadłużenia, płynności i rentowności),
  • rachunkowość zarządczą i analizę kosztów (koszty zmienne i stałe, marginalne i całkowite, pośrednie i bezpośrednie),
  • matematykę finansową (procent prosty i składany),
  • wycenę papierów wartościowych (akcje, prawa poboru, dywidenda),
  • dźwignię finansową i operacyjną,
  • ocenę efektywności inwestycji (okres zwrotu nakładów, rzeczywista i księgowa stopa zwrotu, wartość bieżąca netto -- NPV, wewnętrzna stopa zwrotu -- IRR),
  • formy płatności w transakcjach zagranicznych i operacje walutowe,
  • inne zagadnienia (inflacja, budżetowanie, podatki, przepisy antymonopolowe).


Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI - Graham Mott