niedziela, stycznia 31, 2010

Gangchen Tibetan Buddhist - Stw??rcza Moc Pragnie?? (Amulet na miłość)

Gangchen Tibetan Buddhist - Stw??rcza Moc Pragnie??

Kadzid??a zawieraj�?ce 25 sk??adnik??w, kt??re zgodnie z wierzeniami zosta??y podyktowane przez samego Budd�?.

Zaleca si�? zapalenie tego kadzid??a z samego rana - tak by jego aromat by?? pierwszym jaki dotrze do naszych nozdrzy zaraz po przebudzeniu.

Doskonale oczyszcza umys?? oraz wzmacnia organizm. Pomaga we wznio??lejszym do??wiadczeniu naszego bytu, podkre??la nasze Boskie pochodzenie, wzmacnia si??�? stw??rcz�? naszych ??ycze?? i pragnie??.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 32 d??ugie (19 cm) kadzid??a - ka??de z nich pali si�? ok. 60-70 min.


Gangchen Tibetan Buddhist - Stw??rcza Moc Pragnie??


piątek, stycznia 29, 2010

Ksi�???eczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski (Talizmany)

Ksi�???eczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski

Zdrowe podej??cie i ??wie??e spojrzenie na prac�? w polskiej reklamie

  • Od kuchni: jak wygl�?da codzienna praca w agencji reklamowej
  • Najpierw my??lenie, p????niej wymy??lanie: jak powstaje reklama
  • Nie taka reklama straszna: jak przetrwa�? w agencji reklamowej

Do kogo adresowana jest ta ksi�???ka?
Zar??wno do??wiadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajd�? w niej co?? dla siebie. Je??li pracujesz w bran??y, zapewne czytaj�?c t�? ksi�???k�?, z u??miechem zapytasz: "Sk�?d ja to znam?". Natomiast je??li dopiero zamierzasz rozpocz�?�? prac�? w reklamie, "Ksi�???eczka zdrowia copywritera" przybli??y Ci agencyjn�? rzeczywisto??�? i dostarczy kilku wskaz??wek, kt??re u??atwi�? pierwsze kroki w bran??y -- oraz pozwol�? przetrwa�?.

Reklama od kulis.
Nie wystarczy mie�? lekkie pi??ro i sypa�? pomys??ami jak z r�?kawa. Entuzjazm i kreatywno??�? to bardzo wiele, ale wci�??? za ma??o. Pomys?? musi pasowa�? do za??o??e?? kampanii i wymaga?? klienta. Trzeba go przykroi�? do potrzeb, oczekiwa?? i finansowych mo??liwo??ci zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo wa??na cecha dobrego copywritera. Daje mu pewno??�?, ??e mo??e stworzy�? skuteczn�? reklam�? o dowolnej porze i nie popa??�? przy tym w zgubn�? rutyn�?.

"Ksi�???eczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybli??a bran??owy ??argon i zdradza triki, dzi�?ki kt??rym ??ycie w agencji staje si�? odrobin�? ??atwiejsze. Je??li chcesz wiedzie�?, ile wysi??ku poch??ania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawd�? rodz�? si�? "nowe, wspania??e kampanie", przeczytaj t�? ksi�???k�?.


Ksi�???eczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski


Mity, podania i wierzenia dawnych S??owian - Strzelczyk Jerzy (Talizmany ochronne)

Mity, podania i wierzenia dawnych S??owian - Strzelczyk Jerzy seria/cykl: Mity i legendy
Strzelczyk Jerzy

Jerzy Strzelczyk jest historykiem mediewist�?, badaczem mi�?dzy innymi dziej??w S??owia??szczyzny, profesorem na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Opublikowa?? wiele prac, a w??r??d nich: Iroszkoci w kulturze ??redniowiecznej Europy, Wandalowie i ich afryka??skie pa??stwo, Mieszko Pierwszy, S??owianie po??abscy, Odkrywanie Europy, Klucz do poznania nieba, ?�redniowieczny obraz ??wiata.

Mity, podania i wierzenia dawnych S??owian to w uj�?ciu autora ?prawdziwa historia Nierzeczywistego?, ??wiata wyobra??e?? naszych odleg??ych, s??owia??skich przodk??w o istotach nadprzyrodzonych, przede wszystkim boskich i demonicznych, o pocz�?tkach lud??w i pa??stw oraz postaciach, zjawiskach i poj�?ciach, kt??re z niejakim prawdopodobie??stwem mo??na zwi�?za�? z czasami przedchrze??cija??skimi.

Jest to ksi�???ka wyj�?tkowo interesuj�?ca dla polskiego czytelnika szukaj�?cego g??�?boko w przesz??o??ci korzeni w??asnych i braci S??owian. DW Rebis wznawia j�? po kilku latach od pierwszego wydania, w rozszerzonej wersji.

REBIS, Pozna?? 2007
Wydanie 2
Format 15x22.5 cm Oprawa Twarda

Mity, podania i wierzenia dawnych S??owian - Strzelczyk Jerzy


Pod presj�? czasu. Jak wypracowa�? skuteczne strategie osi�?gni�?cia sukcesu - Mitch Thrower (Talizmany ochronne)

Pod presj�? czasu. Jak wypracowa�? skuteczne strategie osi�?gni�?cia sukcesu - Mitch Thrower

Jak znale??�? czas na wszystko, nie rozdwajaj�?c si�??

  • Jak porusza�? si�? po wielozadaniowym ??wiecie biznesu?
  • Jak zbudowa�? firm�?, kt??ra nie zmieni Ci�? w swego niewolnika?
  • Jak tworzy�? informacje o wielkiej sile przebicia?

Zegar tyka, napi�?cie ro??nie…
Rozci�?gn�???e?? sw??j czas do granic mo??liwo??ci. Planujesz sobie prac�?, ale kto?? lub co?? wiecznie okrada Ci�? z cennych chwil. Przestawi??e?? zegarek o par�? minut do przodu, a mimo to nadal si�? sp????niasz. ??yjesz w rytmie narzuconym przez ??wiergot kom??rki i poczt�? e-mail. Przesta??e?? podejmowa�? sensowne decyzje, bo nie mo??esz zatrzyma�? si�? ani na moment, by spojrze�? na sprawy z dystansu. Czujesz, ??e to wszystko odbija si�? na Twoim zdrowiu. Robisz, co w Twojej mocy, ale i tak przegrywasz wojn�? z czasem, a codzienna p�?tla szale??stwa zaciska Ci si�? wok???? szyi. Czy dalej chcesz tak ??y�??

Wok???? Ciebie panuje wszechobecny chaos, a sprawy tocz�? si�? coraz szybciej. Nic nie mo??esz na to poradzi�?. Jednak przyspieszenie cywilizacyjne nie musi by�? gwo??dziem do Twojej trumny. Znajd?? w p�?dz�?cym ??wiecie miejsce dla siebie -- wejd?? w oko cyklonu. Niech Twoja uwaga b�?dzie skoncentrowana jak wi�?zka lasera. Osi�?gaj sukcesy w biegu, ale nie daj si�? zwariowa�?. Dowiedz si�?:

  • jak wykrywa�? i eliminowa�? po??eracze czasu,
  • jak zajmowa�? si�? mniejsz�? liczb�? spraw i mimo to osi�?ga�? wi�?cej,
  • jak przekracza�? nieprzekraczalne terminy,
  • jak pogodzi�? dynamik�? z koncentracj�?,
  • jak piel�?gnowa�? relacje z lud??mi w ??wiecie rz�?dzonym przez zegar,
  • jak znale??�? minimum czasu dla siebie.


Pod presj�? czasu. Jak wypracowa�? skuteczne strategie osi�?gni�?cia sukcesu - Mitch Thrower


środa, stycznia 27, 2010

Pod presj�? czasu. Jak wypracowa�? skuteczne strategie osi�?gni�?cia sukcesu - Mitch Thrower (Amulet na miłość)

Pod presj�? czasu. Jak wypracowa�? skuteczne strategie osi�?gni�?cia sukcesu - Mitch Thrower

Jak znale??�? czas na wszystko, nie rozdwajaj�?c si�??

  • Jak porusza�? si�? po wielozadaniowym ??wiecie biznesu?
  • Jak zbudowa�? firm�?, kt??ra nie zmieni Ci�? w swego niewolnika?
  • Jak tworzy�? informacje o wielkiej sile przebicia?

Zegar tyka, napi�?cie ro??nie…
Rozci�?gn�???e?? sw??j czas do granic mo??liwo??ci. Planujesz sobie prac�?, ale kto?? lub co?? wiecznie okrada Ci�? z cennych chwil. Przestawi??e?? zegarek o par�? minut do przodu, a mimo to nadal si�? sp????niasz. ??yjesz w rytmie narzuconym przez ??wiergot kom??rki i poczt�? e-mail. Przesta??e?? podejmowa�? sensowne decyzje, bo nie mo??esz zatrzyma�? si�? ani na moment, by spojrze�? na sprawy z dystansu. Czujesz, ??e to wszystko odbija si�? na Twoim zdrowiu. Robisz, co w Twojej mocy, ale i tak przegrywasz wojn�? z czasem, a codzienna p�?tla szale??stwa zaciska Ci si�? wok???? szyi. Czy dalej chcesz tak ??y�??

Wok???? Ciebie panuje wszechobecny chaos, a sprawy tocz�? si�? coraz szybciej. Nic nie mo??esz na to poradzi�?. Jednak przyspieszenie cywilizacyjne nie musi by�? gwo??dziem do Twojej trumny. Znajd?? w p�?dz�?cym ??wiecie miejsce dla siebie -- wejd?? w oko cyklonu. Niech Twoja uwaga b�?dzie skoncentrowana jak wi�?zka lasera. Osi�?gaj sukcesy w biegu, ale nie daj si�? zwariowa�?. Dowiedz si�?:

  • jak wykrywa�? i eliminowa�? po??eracze czasu,
  • jak zajmowa�? si�? mniejsz�? liczb�? spraw i mimo to osi�?ga�? wi�?cej,
  • jak przekracza�? nieprzekraczalne terminy,
  • jak pogodzi�? dynamik�? z koncentracj�?,
  • jak piel�?gnowa�? relacje z lud??mi w ??wiecie rz�?dzonym przez zegar,
  • jak znale??�? minimum czasu dla siebie.


Pod presj�? czasu. Jak wypracowa�? skuteczne strategie osi�?gni�?cia sukcesu - Mitch Thrower


wtorek, stycznia 26, 2010

Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek (Amulety ochronne)

Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek

Je??eli masz k??opoty z odzyskaniem swoich pieni�?dzy a nie chcesz korzysta�? z "dobrodziejstw" polskiego systemu prawnego lub zajmujesz si�? tematem windykacji zawodowo i chcesz zdoby�? kilka dodatkowych pomys????w na jego wykonywanie to zapraszam do zapoznania si�? z t�? ksi�???k�?.

Jest ona wynikiem wieloletnich do??wiadcze?? windykacyjnych na rynku polskim autora oraz os??b z nim wsp????pracuj�?cych. Dostarcza praktycznych pomys????w na to jak rozmawia�? z d??u??nikami, ??eby sk??oni�? ich do wsp????pracy, jak negocjowa�? sp??at�? nale??no??ci, ??eby zwi�?kszy�? szanse na otrzymanie swoich pieni�?dzy. Podpowiada jakie informacje gromadzi�? o kontrahentach, ??eby zapobiega�? problemom z wyegzekwowaniem swoich nale??no??ci. Pokazuje, jak swoimi b??�?dami nie prowokowa�? ludzi do wpadania w gr�? "D??u??nik". Pozwala zrozumie�? psychologiczn�? stron�? relacji wierzyciela z d??u??nikiem, rozpozna�? gry i manipulacje d??u??nik??w oraz przygotowa�? na nie kontrtaktyki. Podaje pomys??y niestandardowych i indywidualnych sankcji, kt??re mo??na zastosowa�? w stosunku do d??u??nik??w niech�?tnych do wsp????pracy. Pokazuje jak nabra�? dystansu do windykacji, ??eby by�? skuteczniejszym i nie ponosi�? du??ych koszt??w emocjonalnych.

Ksi�???ka jest pe??na przyk??ad??w i prawdziwych anegdot windykacyjnych zdradzaj�?cych tajniki zawodu windykatora.


Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek


Klienci kupuj�? tylko od zwyci�?zc??w - Altmann Hans Christian (Amulet)

Klienci kupuj�? tylko od zwyci�?zc??w - Altmann Hans Christian Jak zosta�? charyzmatycznym sprzedawc�?, oczarowa�? klienta i zwielokrotni�? zyski
oryg.: Kunden kaufen nur von Siegern
Altmann Hans Christian

Ksi�???ka adresowana jest do szerokiego grona sprzedawc??w, takich jak przedstawiciele handlowi, doradcy lub pracownicy dzia??u sprzeda??y i inni, kt??rzy w codziennych zmaganiach z globaln�? konkurencj�?, pragn�? wybi�? si�? ponad przeci�?tno??�? i osi�?gn�?�? handlowy sukces. Jest tak??e doskona??ym wprowadzeniem w przedsi�?biorczo??�? dla wszystkich m??odych ludzi rozpoczynaj�?cych prac�?, ukazuj�?c im praktyk�? dzia??alno??ci handlowej w jednym z wiod�?cych kraj??w Unii Europejskiej. W obliczu zmian zachodz�?cych w naszym kraju oraz zbli??aj�?cego si�? wej??cia Polski do Unii ksi�???ka ta pozwala zobaczy�?, jak nale??y dzia??a�?, aby osi�?gn�?�? sukces w warunkach, kt??re stopniowo obejm�? ca??�? nasz�? gospodark�?.

GALAKTYKA, ?�??d?? 2007
Wydanie 2
Format 17.3x24.8cm Oprawa Twarda z obwolut�?

Klienci kupuj�? tylko od zwyci�?zc??w - Altmann Hans Christian


poniedziałek, stycznia 25, 2010

Semde - Happy Mind - U??wi�?canie i Oczyszczanie Miejsc (Amulet na miłość)

Semde - Happy Mind - U??wi�?canie i Oczyszczanie Miejsc

Kadzid??a te s�? tradycyjnie u??ywane przez Tybeta??czyk??w do przwo??ywania ??wietlistych opiekun??w danych miejsc, kt??rzy oddal�? wszelkie negatywne energie i ich wp??ywy. U??ycie tych kadzide?? podczas wprowadzania si�? do nowych dom??w ma szczeg??lne znaczenie dla zapewnienia pomy??lno??ci ich mieszka??c??w.

Formu??a tych kadzide?? obejmuje ponad 100 sk??adnik??w ??�?cznie z niewielkimi ilo??ciami kamieni szlachetnych, z??ota i srebra.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 20 kadzide?? (14 cm, ??�?cznie 20 g) - ka??de z nich pali si�? ok. 55 - 60 min.


Semde - Happy Mind - U??wi�?canie i Oczyszczanie Miejsc


niedziela, stycznia 24, 2010

Wibracja OOBE (plik mp3) (Talizman na miłość)

Wibracja OOBE (plik mp3)

Za pomoc�? Wibracja OOBE mo??esz opuszcza�? cia??o fizyczne. Jest to wyj�?tkowy utwór, zawieraj�?cy oryginalne nagranie z polskim lektorem.

Wibracja OOBE synchronizuje pó??kule i obni??a ich cz�?stotliwo??�? do poziomu umo??liwiaj�?cego oddzielenia si�? od cia??a fizycznego.

Jeste?? czym?? wi�?cej ni?? cia??em fizycznym


Polski lektor prowadzi Ci�? krok po kroku do OOBE. Mówi on w 1-osobie, dzi�?ki czemu samo s??uchanie jest pot�???n�? afirmacj�? dla Ciebie.

Ide�? nagrania jest wywo??anie wibracji towarzysz�?cych oddzielaniu si�? od cia??a fizycznego. Jest to mo??liwe dzi�?ki specyficznym d??wi�?kom - wibruj�?cymi - zmieniaj�?cymi swoj�? cz�?stotliwo??�? oraz prowadzeniu s??ownym.

Czas trwana: 31min
Format pliku: MP3
Jako??�?: 256kbps
Rozmiar: 57MB

...pos??uchaj fragmentów nagrania...

Wibracja OOBE (plik mp3)


Jak dosta�? od ??ycia to czego pragniesz - Bo??ena Figarska-Religa (Talizmany)

Jak dosta�? od ??ycia to czego pragniesz - Bo??ena Figarska-Religa

Szcz�???cie i dobrobyt s�? stanem ducha a nie posiadania!

  • Je??li nie uprawiasz szlachetnych ro??lin, ziemi�? natychmiast porastaj�? chwasty.
  • Je??eli nie piel�?gnujesz szlachetnych my??li i obraz??w, pojawia si�? ??mietnik przypadkowych zdarze??.
  • Jeste?? wytworem swoich my??li. Czy jeste?? dumny z siebie? A mo??e chcesz co?? ulepszy�?? Mo??e chcesz rozpocz�?�? tworzenie swojego ??ycia od pocz�?tku? Wszystko jest mo??liwe zawsze i wsz�?dzie, poniewa?? tak stanowi�? prawa tego ??wiata.
  • Je??eli chcesz zacz�?�? tworzy�? inn�?, lepsz�? rzeczywisto??�?, przede wszystkim zr??b list�? rzeczy, za kt??re jeste?? wdzi�?czny. Zacznij od tego, poniewa?? dzi�?ki temu zmieni si�? twoja energia i spos??b my??lenia. Dotychczas koncentrowa??e?? si�? mo??e na narzekaniu, na tym, czego nie masz, na problemach, ale od dzisiaj koniec z tym!
  • Prawdziwy dobrobyt to ??ycie, w kt??rym panuje dostatek w ka??dej dziedzinie, na ka??dym polu.

Bo??ena Figarska jest uosobieniem energii, optymizmu i rado??ci ??ycia oraz wiary w to, ??e warto si�? stara�?, warto mie�? w??asne marzenia i te marzenia uparcie realizowa�?. Z zawodu lekarz, ma ponaddwudziestoletni�? praktyk�? psychiatryczn�?. Pomaga pacjentom w swoim Gabinecie Hipnozy i Psychoterapii oraz prowadz�?c seminaria i kursy. Swoj�? wiedz�?, do??wiadczeniem i charyzm�? dzieli si�? na stronach coraz liczniejszych ksi�???ek (??yj z pasj�?, Sekrety hipnozy, Regresja hipnotyczna, Seksualno??�? sukcesu i pieni�?dzy, Jak w??ada�? swoimi emocjami i panowa�? nad w??asnym ??wiatem) oraz w terapeutycznych nagraniach audio.


Wydawnictwo: JK
Rok wydania: 2007
Nr wydania: 1
Stron: 129
ISBN: 8372291554


Jak dosta�? od ??ycia to czego pragniesz - Bo??ena Figarska-Religa


czwartek, stycznia 21, 2010

Sztuka znajdowania dobrych doradc??w. O czym nie m??wi�? konsultanci - Dan Ciampa (Talizman na miłość)

Sztuka znajdowania dobrych doradc??w. O czym nie m??wi�? konsultanci - Dan Ciampa

Jak zarz�?dzaj�?cy przep??acaj�? za konsultacje
i dlaczego tak ma??o dostaj�? w zamian?

  • Znajdowanie odpowiednich doradc??w
  • Schematy wsp????pracy zarz�?dzaj�?cych z konsultantami
  • Studium przypadku: konflikty na linii lider -- doradca

"Sami nie damy rady. Wezwijmy konsultant??w z zewn�?trz. S??ono zap??acimy, ale oni rozwi�???�? problem".
Nic z tego! Takie my??lenie jest dla firmy destruktywne. Dzie??a zniszczenia najcz�???ciej dokonuj�? nie konsultanci, ale zarz�?dzaj�?cy -- ostatecznie ci pierwsi tylko proponuj�? okre??lone rozwi�?zania. Decyzje podejmuje kto inny. Czy to nie zatrwa??aj�?ce, ??e firmy konsultingowe mno??�? si�? jak grzyby po deszczu i pobieraj�? zawrotne honoraria, a doradztwo i tak cz�?sto ko??czy si�? nieporozumieniem?

Ta ksi�???ka u??wiadamia problemy we wzajemnej wsp????pracy zar??wno zarz�?dzaj�?cym, jak i konsultantom. Jej autor, Dan Ciampa, by??y doradca specjalny Sekretarza Skarbu USA i prezes jednej z najwi�?kszych w Ameryce firm konsultingowych, omawia prawdziwe przypadki udanych i nieudanych projekt??w w tym zakresie. Opisuje najcz�???ciej pope??niane b??�?dy jednej i drugiej strony oraz przedstawia formu??�? skutecznego doradztwa w biznesie.

Z tej ksi�???ki dowiesz si�?:

  • jak rozr????nia�? dobrych i z??ych doradc??w,
  • jakie problemy konsultanci z zewn�?trz s�? w stanie rozwi�?za�?,
  • jak liderzy swoimi postawami utrudniaj�? im prac�?,
  • kiedy wystarczy jeden konsultant, a kiedy potrzebny jest ca??y zesp????,
  • dlaczego nawet najlepsi liderzy potrzebuj�? dobrych doradc??w.

Sztuka znajdowania dobrych doradc??w. O czym nie m??wi�? konsultanci - Dan Ciampa


Urzekaj�?ca ??mier�? Jezusa - Prado Flores Jose H., Cineze Angela M. (Amulety ochronne)

Urzekaj�?ca ??mier�? Jezusa - Prado Flores Jose H., Cineze Angela M. oryg.: La Fascinante Muerte de Jesus
Prado Flores Jose H., Cineze Angela M.

Czy mo??e by�? co?? urzekaj�?cego w ??mierci?
Okazuje si�?, ??e tak. Przekonuje o tym Jos?? H,. Prado Flores, ??wiecki misjonarz z Meksyku i wybitny ewangelizator, kt??rego nowe spojrzenie na ??mier�? Ukrzy??owanego z pewno??ci�? poruszy zar??wno g??�?boko wierz�?cych, jak i szukaj�?cych odpowiedzi na pytania o sens istnienia.

Autorzy przedstawiaj�? nam ewangeliczn�? wizj�? ??mierci Jezusa, podkre??laj�?c bardziej owoce odkupienia, ni?? sam b??l i cierpienie Ukrzy??owanego. Odwo??uj�? si�? do t�?czy Nowego Przymierza przypiecz�?towanego drogocenn�? krwi�? Jezusa na krzy??u Kalwarii i interpretuj�? symbole, kt??rych u??ywa ??w. Mateusz w swoim opisie ??mierci Jezusa.

Lektura tych stronic, pozwoli nam wspi�?�? si�? na szczyt Kalwarii, stan�?�? pod krzy??em Jezusa i kontemplowa�? Jego urzekaj�?c�? ??mier�?, tak aby ka??dy z nas m??g?? uczyni�? swoim wyznanie wiary rzymskiego setnika: Prawdziwie, On jest Synem Bo??ym!

Jos?? H. Prado Flores - ??wiecki misjonarz z Meksyku, tw??rca nowej ewangelizacji, autor wielu ksi�???ek z dziedziny Ewangelizacji, Biblii oraz Odnowy w Duchu ?�wi�?tym, przet??umaczonych na 25 j�?zyk??w.

JEDNO?��?, Kielce 2006
Format 12.0x19.5cm Oprawa Mi�?kka

Urzekaj�?ca ??mier�? Jezusa - Prado Flores Jose H., Cineze Angela M.


Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer (Amulet na miłość)

Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer

Poznaj najdoskonalsze strategie sprzeda??y telefonicznej

  • Wypracuj odpowiedni spos??b m??wienia
  • Zaplanuj dzia??ania i przebieg rozmowy
  • Wykorzystaj techniki negocjacyjne
  • Naucz si�? panowa�? nad stresem

Telemarketing to jedna z coraz bardziej popularnych technik sprzeda??y w Polsce. Pozwala na obni??enie koszt??w i realizacj�? planu sprzeda??y w kr??tszym czasie ni?? w przypadku innych form sprzeda??y bezpo??redniej. Jednak sprzeda?? produkt??w lub us??ug przez telefon nie jest tak ??atwa, jak mog??oby si�? wydawa�?. Profesjonalny telemarketer powinien umie�? odpowiednio wybra�? grup�? docelow�?, zaplanowa�? przebieg rozmowy i by�? przygotowany na r????ne reakcje klient??w. Najwa??niejszym i praktycznie jedynym narz�?dziem dzia??ania telemarketera jest g??os, zatem musi on po??wi�?ci�? najwi�?cej uwagi sposobowi m??wienia. Tylko dzi�?ki odpowiedniej wiedzy i umiej�?tno??ciom telemarketer mo??e pokona�? przeszkody stwarzane przez klienta i sfinalizowa�? transakcj�?.

"Skuteczne techniki telemarketingu" to podr�?cznik przedstawiaj�?cy tajniki dzia??ania profesjonalnych telemarketer??w. Zawiera wskaz??wki ekspert??w oraz sprawdzone tysi�?ce razy strategie umo??liwiaj�?ce wykorzystanie telefonu jako pot�???nego i wydajnego narz�?dzia w sprzeda??y. Dzi�?ki tej ksi�???ce dowiesz si�?, jak rozwija�? i w pe??ni wykorzystywa�? swoje umiej�?tno??ci sprzeda??y przez telefon.

  • Specyfika pracy telemarketera
  • Okre??lanie grupy docelowej
  • Kszta??towanie umiej�?tno??ci m??wienia i s??uchania
  • Tworzenie planu dzia??a?? telemarketingowych
  • Finalizowanie transakcji
  • Niezb�?dne umiej�?tno??ci telemarketera
  • Profesjonalne techniki i strategie
  • Najcz�???ciej pope??niane b??�?dy i sposoby ich unikania

Je??li chcesz dzia??a�? jak profesjonalni telemarketerzy, przeczytaj t�? ksi�???k�?.


Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer


środa, stycznia 20, 2010

Sztuka wojny. Sztuka sprzeda??y - Gary Gagliardi, Sun Tzu (Amulety ochronne)

Sztuka wojny. Sztuka sprzeda??y - Gary Gagliardi, Sun Tzu

Zastosuj w procesie sprzeda??y staro??ytne chi??skie strategie

  • Przeanalizuj swoj�? sytuacj�? i zaplanuj taktyk�?
  • Zajmij odpowiedni�? pozycj�? i wykorzystaj swoje silne strony
  • Zastosuj odpowiedni�? strategi�? podczas spotka?? z klientem

"Sztuka wojny" genera??a Sun Tzu to jedna z najbardziej znacz�?cych ksi�???ek traktuj�?cych o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dow??dcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak tre??ci zawarte w tym dziele s�? tak uniwersalne, ??e mo??na wykorzysta�? je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznaj�? mened??erowie, w??a??ciciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w procesie sprzeda??y r??wnie?? mo??e przynie??�? zaskakuj�?co dobre rezultaty. Ponadczasowe strategie mo??na zastosowa�? podczas analizowania pozycji firmy, planowania sprzeda??y i negocjowania z klientem.

"Sztuka wojny. Sztuka sprzeda??y" to adaptacja nauk genera??a Sun Tzu do reali??w wsp????czesnej sprzeda??y. Czytaj�?c, przekonasz si�?, jak strategie stworzone z my??l�? o prowadzeniu wojny mog�? przyda�? si�? w realiach wsp????czesnej walki o klienta. Opisane w ksi�???ce techniki mo??na wykorzysta�? w pracy przedstawiciela handlowego lub szefa dzia??u sprzeda??y. Nie znajdziesz tu oklepanych frazes??w o motywacji i wierze w siebie. Przeczytasz natomiast o rozwi�?zaniach taktycznych sprawdzonych w tysi�?cach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji handlowych i stosowaniu podst�?p??w.

  • Analiza sytuacji i podj�?cie decyzji o sprzeda??y
  • Planowanie taktyki sprzeda??y
  • Pokonywanie przeszk??d
  • Nawi�?zanie kontaktu z klientem i utrzymywanie relacji z nim
  • Przeprowadzanie transakcji
  • Sztuka zadawania pyta??

Poznaj nowe, wyj�?tkowe metody zwyci�???ania bitew o klienta.


Sztuka wojny. Sztuka sprzeda??y - Gary Gagliardi, Sun Tzu


Pure Jasmine -Ja??min (Amulety ochronne)

Pure Jasmine -Ja??min

S??odki, egzotyczny i romantyczny zapach kwiat??w ja??minu jest cenionym antydepresantem.

Wzbudza pozytywne uczucia oraz pewno??�? siebie.

Sztuk: 19, d??ugo??�?: 19 cm, d??ugo??�? palenia: 60 minut.


Pure Jasmine -Ja??min


wtorek, stycznia 19, 2010

SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji. Warsztaty - Andrzej Batko (Talizman)

SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji. Warsztaty - Andrzej Batko

S??owa to pot�?ga: bro??, narkotyk i ??r??d??o Twojego bogactwa

Je??li znasz "Sztuk�? perswazji..." Andrzeja Batko to ucieszy Ci�? wiadomo??�?, ??e teraz mo??esz odby�? kurs "Sztuki perswazji..." w... swoim w??asnym domu lub samochodzie. Tak, nie myl�? Ci�? oczy, w domu lub w samochodzie. Jak to mo??liwe? Wydawnictwo Helion przygotowa??o zestaw do samodzielnej nauki, sk??adaj�?cy si�? z ksi�???ki i zestawu p??yt CD z nagranym szkoleniem, prowadzonym przez Andrzeja Batko na temat perswazji i manipulacji. Przerobienie kursu i opisanych w nim �?wicze?? oraz przes??uchanie p??yt da Ci praktyczn�? umiej�?tno??�? stosowania NLP i technik perswazji, w pracy i w ??yciu prywatnym. Tym razem, wyj�?tkowo, zamiast reklamowa�? ten kurs przytocz�? fragment listu:

Przeczyta??am "Sztuk�? perswazji czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji" trzy razy i... pojecha??am na kurs NLP! Nie b�?d�? si�? rozpisywa??a na temat efekt??w, bo pewnie zabrzmia??o by to jak og??oszenie w "Mango" czyli co?? w stylu "M??j zbuntowany, nastoletni syn zacz�??? ze mn�? rozmawia�? i s??ucha�? tego co mia??am mu do powiedzenia, przekona??am bardzo opornego klienta do z??o??enia du??ego zam??wienia i sta?? si�? on moim najwi�?kszym klientem, a co najwa??niejsze czuj�? si�? pewniej i mam ogromn�? motywacj�? do dzia??ania."

Nie pisze tego listu, ??eby reklamowa�? ani tym bardziej dzi�?kowa�? bo zap??aci??am za kurs prawie 2,5 ty?? z??otych, wi�?c mi si�? nale??a??o. Pisz�?, poniewa?? w??a??nie sko??czy??am czyta�? i s??ucha�? p??yt ze ??wie??o kupionego zestawu "Sztuka perswazji...warsztaty" i moje pierwsze wra??enie to:
Przecie?? to jest 3/4 tego co na by??o na kursie i za jak�? cen�?! 177.00 z?? ?! Nie 1000? nie 2000? W??a??nie zam??wi??am po jednym zestawie dla ka??dego z moich handlowc??w. Martwi mnie tylko to, ??e tyle innych ludzi mo??e te?? to kupi�? i pozna�? te techniki. No c????, nie b�?d�? ju?? mia??a wy??�?cznego dost�?pu do "wiedzy tajemnej."

To jest fragment listu napisanego przez jedn�? z pierwszych os??b, kt??re zam??wi??y zestaw do samodzielnej nauki NLP w biznesie, perswazji i technik manipulacji. Pierwszy kurs do naprawd�? samodzielnej nauki w domu. Je??li jeste?? rodzicem, rozmawiasz z lud??mi w pracy, sprzedajesz lub negocjujesz otrzymujesz niezwykle praktyczne narz�?dzie, kt??re pomo??e Ci nie tylko skuteczniej komunikowa�? si�? z innymi, lecz r??wnie?? lepiej pozna�? i zrozumie�? jak dzia??a Tw??j w??asny umys?? i emocje.

 

P.S. Je??li jeszcze nie masz ksi�???ki "Sztuka perswazji czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji" Andrzeja Batko, to zamawiaj�?c powy??szy kurs otrzymasz j�? gratis jako dodatek do kursu, czyli otrzymasz 2 ksi�???ki:

  • "SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji" Andrzeja Batko,
  • "SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji w praktyce" Andrzeja Batko -- Nowo??�?!
  • cztery p??yty CD: odtajniony trening NLP, wcze??niej zarezerwowany dla salon??w politycznych, elit biznesu i psychoterapeut??w.

 


"Andrzej Batko jest nie tylko najlepszym trenerem NLP w Polsce, jest on r??wnie?? jednym z najlepszych na ??wiecie. Jego wiedza na temat ludzkiego zachowania, tego, co dzia??a, oraz tego, co nie dzia??a, a co najwa??niejsze -- jego umiej�?tno??�? przekazywania tych informacji swoim uczniom jest rzadko??ci�?."
Dr Kevin Hogan
??wiatowej s??awy ekspert w dziedzinie psychologii perswazji

SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji. Warsztaty - Andrzej Batko


Ilustrowana przyroda ??wiata - Krzy??ciak-Kosi??ska Renata (Amulet na miłość)

Ilustrowana przyroda ??wiata - Krzy??ciak-Kosi??ska Renata
  • wydawnictwo: Publicat
  • ISBN: 83-7341-585-8
  • liczba stron: 126
  • wymiary: 23,5 x 30,5 cm
  • ok??adka: twarda

Bogato ilustrowana ksi�???ka prezentuj�?ca olbrzymi�? r????norodno??�? fauny i flory wyst�?puj�?cej na wszystkich kontynentach i regionach ??wiata. Autorzy w interesuj�?cy spos??b przybli??aj�? nam najwa??niejsze ??rodowiska naturalne kuli ziemskiej i zamieszkuj�?ce je niezliczone gatunki ro??lin i zwierz�?t. Polecamy wszystkim mi??o??nikom przyrody, kt??rzy pragn�? bli??ej pozna�? dzikie i niedost�?pne miejsca zamieszkiwane przez niezwyk??ych przedstawicieli ??wiata natury. Ten wyj�?tkowy album to: * najwa??niejsze i najciekawsze ekosystemy ??wiata * przejrzysty uk??ad, ponad 300 kolorowych fotografii, map i rysunk??w * mn??stwo fakt??w oraz ciekawostek o ro??linach, zwierz�?tach i ich ??rodowisku naturalnym * ksi�???ka dla wszystkich mi??o??nik??w przyrody, niezwykle przydatna zar??wno w szkole, jak i w domu

DN


Ilustrowana przyroda ??wiata - Krzy??ciak-Kosi??ska Renata


poniedziałek, stycznia 18, 2010

Tw??rcy pogody - Flannery Tim (Talizman na miłość)

Tw??rcy pogody - Flannery Tim Historia i przysz??e skutki zmian klimatu
oryg.: The weather makers
Flannery Tim

Rzadko zdarza si�? czas, kiedy los ka??dego z mieszka??c??w ziemi by?? zagro??ony. Tak jest
w chwili obecnej. Wielu z nas podejrzewa, ??e zmiany klimatu maj�? miejsce, ale czy jest to wielkie zagro??enie dla naszego ??wiata czy tylko przesadzona bajeczka? A mo??e to co?? po??redniego ? zagadnienie, z kt??rym ludzko??�? b�?dzie si�? musia??a w ko??cu zmierzy�?, ale mo??e niekoniecznie teraz?
Wszystko, co nas otacza i w czym ??yjemy, to ??wiat szybko i nieodwo??alnie niszczony przez bezbarwny i bezwonny gaz. Jest on emitowany do atmosfery za ka??dym razem, gdy uruchamiamy samoch??d, gotujemy posi??ek lub w??�?czamy ??wiat??o. To na poz??r niewinne czynno??ci, ale je??li pomno??y�? te prozaiczne codzienne dzia??ania przez sze??�? miliard??w, rozmiar szk??d, jakie wyrz�?dzamy w ten spos??b ??rodowisku, stanie si�? przera??aj�?co oczywisty. To trudny temat, kt??ry ci�???ko rozwa??y�? na ch??odno, poniewa?? wymaga g??�?bokich ingerencji zar??wno w polityk�? jak i przemys??, i poniewa?? wynika z proces??w, na kt??rych opieraj�? si�? podstawy sukcesu naszej cywilizacji. Nasz los spoczywa obecnie w naszych r�?kach, bo to my jeste??my tw??rcami pogody i ju?? posiedli??my narz�?dzia niezb�?dne do unikni�?cia katastrofalnych zmian klimatu.
W swej poruszaj�?cej ksi�???ce, kt??ra ju?? spotka??a si�? z mi�?dzynarodowym aplauzem, australijski naukowiec Tim Flannery z zaanga??owaniem t??umaczy to, co dzieje si�? na naszej planecie. Namawia nas do przyjrzenia si�? tera??niejszo??ci, w kt??rej zmiany klimatyczne na poziomie globalnym mog�? zniszczy�? ca??e ??ycie na ziemi i zagrozi�? naszemu przetrwaniu. Ta ksi�???ka charakteryzuje si�? niekwestionowan�? rzetelno??ci�? oraz zgrabnym i przyst�?pnym stylem Przedstawia ponadto drobiazgow�? koncepcj�? tego, co ka??dy z nas powinien zrobi�?, by unikn�?�? katastrofy. To ??wiatowe wezwanie do walki, wyk??adaj�?ce jasno, co wiemy i co mo??emy zrobi�?, by zmieni�? sytuacj�?, dop??ki nie jest za p????no. ?Tw??rcy Pogody? zmieni�? nasze ??ycie.

Wydawnictwo C.K.A., Gliwice 2007
Wydanie 1
Format 15.3x23.2 cm Oprawa Kartonowa

Tw??rcy pogody - Flannery Tim


Autobus energii - Jon Gordon (Talizman na miłość)

Autobus energii - Jon Gordon

Proste lekcje motywacji, kt??re zapami�?tasz na ca??e ??ycie

Autobus energii sprawi, ??e:

  • �odnajdziesz w�sobie nowe pok??ady ??yciowej energii i�wi�?ksz�? ch�?�? do pracy,
  • przerwiesz lektur�? raz albo dwa razy tylko po to, ??eby zadzwoni�? do swoich bliskich i�powiedzie�?, jak bardzo ich kochasz,
  • pozb�?dziesz si�? odruch??w, kt??re hamuj�? ci�? na drodze osi�?gni�?�?,
  • przestaniesz narzeka�?, bo u??wiadomisz sobie, jak wiele ju?? masz,
  • polubisz wsp????pracownik??w, kt??rych wcze??niej nie znosi??e??.

Autobus energii uczyni ci�? silniejszym cz??owiekiem. Na??aduje ci�? pozytywn�? energi�?, kt??ra uniesie ci�? w�g??r�? i�wygra z�trudno??ciami, bo kiedy p??oniesz entuzjazmem, wszystko idzie ??atwiej i�lepiej.
Ta magiczna ksi�???ka zmieni fundamenty twojego my??lenia. Je??li wcze??niej czu??e?? si�? ofiar�?, to po tej lekturze poczujesz si�? zwyci�?zc�?. A je??li przedtem czu??e??, ??e nie jeste?? panem swojego ??ycia, znajdziesz w�sobie moc, by samemu kszta??towa�? ??wiat, w�jakim chcesz ??y�? i�pracowa�?. Poczujesz, ??e je??li czego?? chcesz, to masz te?? moc potrzebn�?, aby to urzeczywistni�?.
Wsi�?d?? do Autobusu energii i�zapnij pasy. Prze??yjesz co??, czego nie spodziewasz si�? po ma??ej ksi�???ce.

Jest poniedzia??ek rano. Damian wychodzi z�domu i�widzi, ??e z�opony w�samochodzie usz??o powietrze. Ale to najmniejszy z�jego problem??w. ??ycie rodzinne Damiana le??y w�gruzach, a�jego zesp???? w�pracy jest rozbity. Damian odpowiada za przygotowanie premiery rynkowej nowego produktu, NRG-2000. Ma na to dwa tygodnie. Je??li mu si�? nie uda, straci prac�?. A je??li nie zrobi czego??, co ocali jego ma????e??stwo, ??ona go opu??ci. Damian jest zmuszony jecha�? do pracy autobusem. Kierowca okazuje si�? cz??owiekiem jedynym w�swoim rodzaju, podobnie jak pasa??erowie tego wyj�?tkowego autobusu. W�ci�?gu nast�?pnych dw??ch tygodni kierowca i�pasa??erowie wpajaj�? Damianowi dziesi�?�? zasad podr????y jego ??ycia. Pomagaj�? mu pokona�? kryzys: ocali�? jego prac�? i�ma????e??stwo.
Autobus energii to wci�?gaj�?ca, fabularyzowana ksi�???ka biznesowa. Zabierze ci�? w�inspiruj�?c�? podr????, podczas kt??rej odkryjesz dziesi�?�? sekret??w ??ycia i�pracy z�pozytywn�? energi�?. Pozytywna energia poszerzy horyzonty twojego my??lenia i�doprowadzi ci�? do spe??nienia, zar??wno w�pracy, jak i�w�??yciu rodzinnym.
Ka??dy z�nas zmaga si�? z�trudno??ciami. Ka??dy cz??owiek i�zesp????, ka??da organizacja i�firma ma do pokonania przeszkody, kt??re stoj�? na drodze do sukcesu. Nie ma w??r??d nas nikogo, kto w�??yciu nie przechodzi?? kryzysu. W�tym te??cie ??ycia jest tylko jedna poprawna odpowied??: pozytywna energia. Sk??adaj�? si�? na ni�?: wizja, zaufanie, optymizm, entuzjazm i�cel. Bez tych sk??adnik??w ??aden przyw??dca nie stanie si�? wielki i�nie urzeczywistni swoich marze??.
Jon Gordon ma wieloletnie do??wiadczenie w�pracy z�tysi�?cami przyw??dc??w, handlowc??w, zespo????w, organizacji non profit, szk???? i�sportowc??w. Fascynuj�?c�? fabu??�? tej ksi�???ki wzbogaca o�wnikliwe obserwacje. Podsuwa strategie, kt??re mo??esz od zaraz wprowadzi�? w�??ycie. I aplikuje nam wszystkim ko??sk�? dawk�? pozytywnej energii.

Autobus energii to pierwszorz�?dny plan dzia??ania dla mened??er??w, lider??w zespo????w i�ka??dego innego, kto chce wyzby�? si�? negatywnych postaw na drodze osi�?gni�?�?. Ta ksi�???ka pomo??e ci pokona�? przeszkody w�pracy i�w�domu. Jon Gordon nauczy ci�? wydobywa�? z�ciebie i�twojego zespo??u to, co najlepsze. Wsi�?d?? do Autobusu energii i�prze??yj podr???? swojego ??ycia.

O AUTORZE
Jon Gordon jest szanowanym autorytetem w�dziedzinie motywowania. Pomaga mened??erom, specjalistom i�zespo??om w�firmach, w�szko??ach, a�nawet w�organizacjach ko??cielnych wykrzesywa�? z�??ycia wi�?cej pozytywnej energii. Jest wsp????tw??rc�? ?Programu pozytywnej energii? (PEP: Positive Energy Program), inicjatywy na rzecz edukacji i�poprawy zdrowia dzieci. Jon Gordon zara??a pozytywn�? energi�? miliony ludzi na ca??ym ??wiecie, wyst�?puj�?c w�telewizji i�udzielaj�?c licznych wywiad??w dla prasy. Wyst�?pi?? mi�?dzy innymi w�znanych programach: American Morning na kanale CNN i�w�Today na NBC. Wywiady z�nim ukazywa??y si�? na ??amach czasopism ?Men?s Health?, ?Forbes? oraz ?Positive Thinking?. Jest autorem ksi�???ek: The 10-Minute Energy Solution oraz Energy Addict: 101 Physical, Mental, and Spiritual Ways to Energize Your Life. Jon Gordon uko??czy?? Uniwersytet Cornella oraz Uniwersytet Emory.

OPINIE
Cel, wizja i�entuzjazm to kluczowe sk??adniki sukces??w indywidualnych i�zespo??owych. Jon Gordon po mistrzowsku ??�?czy te elementy w�przemawiaj�?c�? do serca lektur�?, kt??ra tchnie pozytywn�? energi�? w�ciebie, twoich wsp????pracownik??w i�twoich bliskich.
? Pat Williams, wiceprezes klubu NBA Orlando Magic

?�wiat by??by du??o lepszy, gdyby??my wszyscy mieli pozytywne nastawienie. Jon Gordon to mistrz pozytywnej energii, a�ja jestem jednym z�jego wyznawc??w.
? Danny Gans, komik uhonorowany presti??owym tytu??em Las Vegas Entertainer

Jon Gordon zarazi?? naszych pracownik??w pozytywn�? energi�? tak, ??e dzi?? chc�? mie�? z�nim jak najwi�?cej szkole?? i�seminari??w. Teraz Gordon przekazuje swoj�? zdrow�? filozofi�? ??ycia i�biznesu w�ksi�???ce, kt??r�? wszyscy mo??emy przeczyta�? i�przeczytamy!
? Linda H. Sherrer, prezes znanej agencji po??rednictwa nieruchomo??ci Prudential Network Realty

spis tre??ci i I rozdzia?? (pdf)

format 141/218
�184 strony
�mi�?kka ze skrzyde??kami


Autobus energii - Jon Gordon


B??ogos??awie??stwo rozbitka - Pozzoli Luigi (Talizmany)

B??ogos??awie??stwo rozbitka - Pozzoli Luigi oryg.: LA BEATITUDINE DEL NAUFRAGO
Pozzoli Luigi

Ten antyczny, ??eglarski aforyzm, opieraj�?c si�? na paradoksie, przekazuje ??yciow�? m�?dro??�?, kt??ra mo??e si�? sta�? mottem ka??dego. Wasza codzienno??�? przypomina bowiem rejs po wzburzonym morzu: miotaj�? nami wichry s??abo??ci, chor??b, niepowodze??, nie mamy si??y oprze�? si�? sk??�?bionym falom egoizmu, agresji i niemocy, ale takie bolesne do??wiadczenia nie powinny pogr�???y�? nas w rozpaczy. Autor niniejszej ksi�???ki w duchu wiary przedstawia nasze doczesne trudy, a nawet kl�?ski, jako b??ogos??awie??stwo, szans�? na prawdziw�? mi??o??�? oraz dotarcie na bezpieczny brzeg prawdy, dobra i pi�?kna.

JEDNO?��?, Kielce 2006
Wydanie 1
Format 12.5x19.5cm Oprawa Mi�?kka

B??ogos??awie??stwo rozbitka - Pozzoli Luigi


Strategia zr??wnowa??onego wzrostu dla Twojej firmy. Cz�???�? I: Strategia wzrostu w erze zmian - Chris Zook, James Allen (Talizmany ochronne)

Strategia zr??wnowa??onego wzrostu dla Twojej firmy. Cz�???�? I: Strategia wzrostu w erze zmian - Chris Zook, James Allen
  • Jak zarz�?dza�? rozwojem i tworzy�? trwa??�? warto??�? firmy w z??o??onym i niepewnym otoczeniu rynkowym?
  • Jak odkry�? i wykorzysta�? ukryty potencja?? organizacji?
  • Jak oceni�? strategi�? ju?? na etapie jej formu??owania?
  • Jak przewidywa�? dzia??ania konkurent??w i zabezpiecza�? si�? przed przysz??ymi zagro??eniami?

Odkryj sekrety trwa??ego i zr??wnowa??onego wzrostu

Dlaczego jedynie 10% firm na ca??ym ??wiecie pod�???a ??cie??k�? trwa??ego i zr??wnowa??onego wzrostu, osi�?gaj�?c przy tym zyski?
Dlaczego du??e korporacje, wieloletni liderzy rynku, padaj�? jak muchy w starciach z nowymi -- zdawa??oby si�?, s??abymi -- konkurentami?
W kt??rym momencie zarz�?dzaj�?cy -- ??wiadomie lub nie -- wprowadzaj�? firm�? na drog�?, z kt??rej nie mo??na zawr??ci�??

Dobra strategia rozwoju umo??liwia pe??ne wykorzystanie potencja??u firmy w jej podstawowym, dobrze rozpoznanym obszarze dzia??alno??ci. Ten ponadczasowy i uniwersalny priorytet strategiczny jest ??r??d??em przewagi konkurencyjnej i najlepszym punktem wyj??cia na drodze rozwoju. Drugim wa??nym elementem strategii jest ekspansja w nowych segmentach rynku "otaczaj�?cych" ten podstawowy -- w ten spos??b firma buduje pier??cie?? chroni�?cy jej rdze?? przed atakami konkurent??w. Trzeci zasadniczy element ka??dej dobrej strategii to ci�?g??e dostosowywanie koncepcji rozwoju do zmian sytuacji w coraz bardziej turbulentnym otoczeniu rynkowym.

Problem wzrostu le??y w pe??nym wykorzystaniu fundamentalnych praw rynku i ekonomii. Autorzy dochodz�? do tego wniosku w oparciu o 10-letnie badania ponad dw??ch tysi�?cy firm technologicznych, us??ugowych i produkcyjnych w r????nych bran??ach, a tak??e wywiady przeprowadzone z ponad setk�? dyrektor??w zarz�?dzaj�?cych. Wi�?kszo??�? koncepcji rozwoju powszechnie uwa??anych za skuteczne nie tworzy trwa??ej warto??ci -- a czasami nawet j�? niszczy. Dzieje si�? tak dlatego, ??e tw??rcy i wykonawcy wi�?kszo??ci strategii rozwoju nie dostrzegaj�? ukrytych mo??liwo??ci ekspansji w podstawowym obszarze dzia??alno??ci firmy.

Autorzy rzucaj�? nowe ??wiat??o na klasyczne problemy strategii rozwoju firm. Wyci�?gaj�?c wnioski z b??�?d??w korporacji na ca??ym ??wiecie, wyja??niaj�?, jak pokonywa�? trudno??ci w obecnym otoczeniu rynkowym -- erze zmian. Ta ksi�???ka zawiera praktyczne wskaz??wki dla mened??er??w na ca??ym ??wiecie, jak kreowa�? trwa??�? warto??�? firmy, przesuwaj�?c granice podstawowego obszaru dzia??alno??ci firmy i pod�???a�? za zmianami sytuacji rynkowej w d??ugim okresie czasu.

Ta ksi�???ka stanowi zapis wiedzy i do??wiadcze??, uzupe??niony wnioskami z historii sukces??w i pora??ek najwi�?kszych korporacji. Wykorzystaj do??wiadczenie autor??w i prowad?? swoj�? firm�? ??cie??k�? zr??wnowa??onego wzrostu, tworz�?c jej trwa??�? warto??�? i zyski w szerokim horyzoncie strategicznym.


Strategia zr??wnowa??onego wzrostu dla Twojej firmy. Cz�???�? I: Strategia wzrostu w erze zmian - Chris Zook, James Allen


niedziela, stycznia 17, 2010

Sennik wyk??adnia sn??w - Zucker Fiona (Talizman na miłość)

Sennik wyk??adnia sn??w - Zucker Fiona
  • wydawnictwo: Elipsa
  • ISBN: 83-7265-058-6
  • liczba stron: 144
  • wymiary: 21,5 x 28 cm
  • ok??adka: mi�?kka
  • t??umaczenie: Eliza Czekajowa

Tre??�? sn??w jest intryguj�?ca. Warto spr??bowa�? j�? zrozumie�?. Sennik ma w tym pom??c. Przedstawiamy podstawowe naukowe teorie interpretacji sn??w oraz rozmaite wyk??adnie ludowe i tradycyjne.

S


Sennik wyk??adnia sn??w - Zucker Fiona


sobota, stycznia 16, 2010

Odrodzenie Feniksa - Nikodem Marsza??ek (Amulet na miłość)

Odrodzenie Feniksa - Nikodem Marsza??ek

"Powsta?? na nowo" i naucz si�? realizowa�? swoje marzenia

Z czym kojarzy Ci si�? Feniks? To stworzenie, kt??re spala si�? pod koniec ??ycia, by po chwili odrodzi�? si�? jako pe??ne energii piskl�?. Ta przemiana jest magiczn�? si??�? i przes??aniem dla nas. Do ca??kowitej odnowy potrzebujemy tylko ch�?ci, zaanga??owania i odwagi. Sukces nie jest dzie??em przypadku, dlatego musisz przej�?�? kontrol�? nad ka??dym aspektem Twojego ??ycia.

Przeczytaj "Odrodzenie Feniksa". Dzi�?ki temu:

  • stworzysz dla siebie nowy, optymistyczny spos??b ??ycia,
  • zbudujesz od podstaw sw??j prawdziwy wizerunek,
  • skutecznie wyznaczysz i osi�?gniesz ambitne cele,
  • odkryjesz, jak korzysta�? z nieograniczonej si??y marze??.

Poznaj sekrety zwyk??ych ludzi, kt??rzy osi�?gaj�? niezwyk??e rezultaty --
i uwolnij ??pi�?cego w Tobie olbrzyma.

Autor poradnika, Nikodem Marsza??ek, jest specjalist�? w dziedzinie motywacji. Popularyzuje kursy zwi�?zane z rozwojem osobistym dla pracownik??w firm sprzeda??y bezpo??redniej oraz towarzystw ubezpieczeniowych. Specjalizuje si�? tak??e w motywacji sportowc??w i student??w.


Odrodzenie Feniksa - Nikodem Marsza??ek


czwartek, stycznia 14, 2010

Harvard Business Review. Marketing - Harvard Business School Press (Amulety ochronne)

Harvard Business Review. Marketing - Harvard Business School Press

Strategie, sukcesy i b??�?dy marketingowe znanych firm

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do w??a??ciwych klient??w i eksperymentowanie z nowymi produktami lub us??ugami. To ocenianie w??asnej firmy z punktu widzenia klient??w i ??�?czenie mo??liwo??ci organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osi�?ganie zysk??w -- takie cele stawia sobie ka??da firma. Mo??na je osi�?ga�? wieloma metodami: wprowadzaj�?c nowo??ci, obni??aj�?c koszty, podnosz�?c jako??�? i cen�?, podkre??laj�?c unikalne cechy marki czy wysy??aj�?c sp??jny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artyku????w znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na ca??ym ??wiecie.

"Harvard Business Review. Marketing" to zbi??r artyku????w o marketingu, kt??re ukaza??y si�? w Harvard Business Review -- cenionym przez mened??er??w, naukowc??w i przedsi�?biorc??w czasopi??mie, wydawanym przez jeden z najbardziej presti??owych uniwersytet??w na ??wiecie. Autorzy prezentowanych tu artyku????w to do??wiadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiaj�? prawdziwe przypadki firm, prze??omowe koncepcje oraz narz�?dzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na ca??ym ??wiecie. Poznaj punkt widzenia autor??w oraz ich innowacyjne koncepcje, kt??re jutro mog�? sta�? si�? cz�???ci�? Twojego otoczenia rynkowego.

W ksi�???ce poruszone zosta??y nast�?puj�?ce zagadnienia:

  • Mierzenie i ocenianie warto??ci marki
  • Ratowanie os??abionej marki
  • Zarz�?dzanie mark�? tak jak firm�?
  • Branding: budowanie ??wiadomo??ci marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarz�?dzanie mark�? globaln�?
  • Podnoszenie rentowno??ci inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe


Harvard Business Review. Marketing - Harvard Business School Press


środa, stycznia 13, 2010

Rosslyn a ?�wi�?ty Graal - Mark Oxbrow, Ian Robertson (Amulety)

Rosslyn a ?�wi�?ty Graal - Mark Oxbrow, Ian Robertson

Podr???? w czasy, po kt??rych pozosta??y dzi?? tylko legendy

Prawda o kaplicy w Rosslyn, XV-wiecznej szkockiej ??wi�?tyni od lat inspiruj�?cej poszukiwaczy dawnych mit??w i legend, nie zosta??a dot�?d w pe??ni ujawniona. Zwolennicy spiskowej teorii dziej??w, a tak??e samozwa??czy interpretatorzy tekst??w biblijnych i apokryficznych uwa??aj�?, ??e skrywa ona grobowiec Marii Magdaleny, widz�? w niej tajn�? komandori�? templariuszy, a nawet miejsce narodzin wolnomularstwa. Te teorie niewiele maj�? wsp??lnego z prawd�? historyczn�?.

Kaplica w Rosslyn to jeden z najbardziej mistycznych i tajemniczych obiekt??w sakralnych na ??wiecie. Na wewn�?trznych ??cianach tej niewielkiej ??wi�?tyni a?? roi si�? od wyobra??e?? dziwnych istot o pochodzeniu nie do ko??ca chrze??cija??skim. Miliony ludzi dowiedzia??y si�? o jej istnieniu z powie??ci Kod Leonarda da Vinci, a wcze??niej nazwa ta pojawia??a si�? tak??e w bestsellerowych ksi�???kach ?�wi�?ty Graal, ?�wi�?ta Krew oraz ?�wi�?tynia i Lo??a.

Nikt do tej pory nie zbada?? gruntownie zmiennych los??w zagadkowej, niedoko??czonej kaplicy. Dwaj szkoccy historycy po??wi�?cili dziesi�?�? lat ??ycia, by oddzieli�? fakty od fikcji i opisa�? fascynuj�?ce legendy naros??e wok???? sekret??w Rosslyn. Ian Robertson i Mark Oxbrow odkrywaj�? na nowo mity szkockiego pogranicza, stare pie??ni i przepowiednie czarnoksi�???nika Merlina, historie nawiedzonego zamku, dzieje krypty pod kaplic�? Rosslyn. Nawi�?zuj�? przy tym tak??e do samego kr??la Artura i rycerzy Okr�?g??ego Sto??u.


Rosslyn a ?�wi�?ty Graal - Mark Oxbrow, Ian Robertson


wtorek, stycznia 12, 2010

SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji. Warsztaty - Andrzej Batko (Amulet)

SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji. Warsztaty - Andrzej Batko

S??owa to pot�?ga: bro??, narkotyk i ??r??d??o Twojego bogactwa

Je??li znasz "Sztuk�? perswazji..." Andrzeja Batko to ucieszy Ci�? wiadomo??�?, ??e teraz mo??esz odby�? kurs "Sztuki perswazji..." w... swoim w??asnym domu lub samochodzie. Tak, nie myl�? Ci�? oczy, w domu lub w samochodzie. Jak to mo??liwe? Wydawnictwo Helion przygotowa??o zestaw do samodzielnej nauki, sk??adaj�?cy si�? z ksi�???ki i zestawu p??yt CD z nagranym szkoleniem, prowadzonym przez Andrzeja Batko na temat perswazji i manipulacji. Przerobienie kursu i opisanych w nim �?wicze?? oraz przes??uchanie p??yt da Ci praktyczn�? umiej�?tno??�? stosowania NLP i technik perswazji, w pracy i w ??yciu prywatnym. Tym razem, wyj�?tkowo, zamiast reklamowa�? ten kurs przytocz�? fragment listu:

Przeczyta??am "Sztuk�? perswazji czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji" trzy razy i... pojecha??am na kurs NLP! Nie b�?d�? si�? rozpisywa??a na temat efekt??w, bo pewnie zabrzmia??o by to jak og??oszenie w "Mango" czyli co?? w stylu "M??j zbuntowany, nastoletni syn zacz�??? ze mn�? rozmawia�? i s??ucha�? tego co mia??am mu do powiedzenia, przekona??am bardzo opornego klienta do z??o??enia du??ego zam??wienia i sta?? si�? on moim najwi�?kszym klientem, a co najwa??niejsze czuj�? si�? pewniej i mam ogromn�? motywacj�? do dzia??ania."

Nie pisze tego listu, ??eby reklamowa�? ani tym bardziej dzi�?kowa�? bo zap??aci??am za kurs prawie 2,5 ty?? z??otych, wi�?c mi si�? nale??a??o. Pisz�?, poniewa?? w??a??nie sko??czy??am czyta�? i s??ucha�? p??yt ze ??wie??o kupionego zestawu "Sztuka perswazji...warsztaty" i moje pierwsze wra??enie to:
Przecie?? to jest 3/4 tego co na by??o na kursie i za jak�? cen�?! 177.00 z?? ?! Nie 1000? nie 2000? W??a??nie zam??wi??am po jednym zestawie dla ka??dego z moich handlowc??w. Martwi mnie tylko to, ??e tyle innych ludzi mo??e te?? to kupi�? i pozna�? te techniki. No c????, nie b�?d�? ju?? mia??a wy??�?cznego dost�?pu do "wiedzy tajemnej."

To jest fragment listu napisanego przez jedn�? z pierwszych os??b, kt??re zam??wi??y zestaw do samodzielnej nauki NLP w biznesie, perswazji i technik manipulacji. Pierwszy kurs do naprawd�? samodzielnej nauki w domu. Je??li jeste?? rodzicem, rozmawiasz z lud??mi w pracy, sprzedajesz lub negocjujesz otrzymujesz niezwykle praktyczne narz�?dzie, kt??re pomo??e Ci nie tylko skuteczniej komunikowa�? si�? z innymi, lecz r??wnie?? lepiej pozna�? i zrozumie�? jak dzia??a Tw??j w??asny umys?? i emocje.

 

P.S. Je??li jeszcze nie masz ksi�???ki "Sztuka perswazji czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji" Andrzeja Batko, to zamawiaj�?c powy??szy kurs otrzymasz j�? gratis jako dodatek do kursu, czyli otrzymasz 2 ksi�???ki:

  • "SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji" Andrzeja Batko,
  • "SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji w praktyce" Andrzeja Batko -- Nowo??�?!
  • cztery p??yty CD: odtajniony trening NLP, wcze??niej zarezerwowany dla salon??w politycznych, elit biznesu i psychoterapeut??w.

 


"Andrzej Batko jest nie tylko najlepszym trenerem NLP w Polsce, jest on r??wnie?? jednym z najlepszych na ??wiecie. Jego wiedza na temat ludzkiego zachowania, tego, co dzia??a, oraz tego, co nie dzia??a, a co najwa??niejsze -- jego umiej�?tno??�? przekazywania tych informacji swoim uczniom jest rzadko??ci�?."
Dr Kevin Hogan
??wiatowej s??awy ekspert w dziedzinie psychologii perswazji

SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji. Warsztaty - Andrzej Batko


Mahakala Tibetan - Positive Thought - Si??a Pozytywnego My??lenia (Talizmany)

Mahakala Tibetan - Positive Thought - Si??a Pozytywnego My??lenia

Kadzid??a Mahakala s�? wytwarzane zgodnie ze staro??ytnymi formu??ami pochodz�?cymi z tekst??w Milarepy.

Stymuluj�? rozw??j mi??o??ci i wsp????czucia oraz redukuj�? negatywne emocje takie jak zazdro??�? i strach. Pot�?guj�? moc pozytywnego my??lenia.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 32 d??ugie (19 cm) kadzid??a - ka??de z nich pali si�? ok. 60 -70 min.


Mahakala Tibetan - Positive Thought - Si??a Pozytywnego My??lenia


Moja pierwsza Komunia ?�wi�?ta Pami�?tka (Talizman na miłość)

Moja pierwsza Komunia ?�wi�?ta Pami�?tka
Ten elegancki, pi�?knie wydany album b�?dzie niezwyk??�? pami�?tk�? dla dziecka i rodzic??w. Ksi�???ka opracowana zosta??a przez grono specjalist??w. Wyboru cytat??w i modlitw oraz konsultacji merytorycznej dokona??a Ewa Czerwi??ska. Wiersze, kt??re znalaz??y si�? w albumie, napisali: Ksi�?dz Biskup J??zef Zawitkowski oraz Marta Berowska. Album ? opr??cz najpi�?kniejszych modlitw ? podpowiada tak??e sposoby na zaznaczenie wa??nych chwil w ??yciu. Znajduj�? si�? w nim miejsca na fotografie, rysunki, nowe postanowienia?

Moja Pierwsza Komunia ?�wi�?ta b�?dzie dzi?? wspania??ym prezentem dla dziecka. Za par�? lat, stanie si�? pe??nym wzrusze?? przewodnikiem po wspomnieniach.

WILGA, Warszawa 2007
Wydanie 1
Format 20.5x29.6cm Oprawa Twarda

Moja pierwsza Komunia ?�wi�?ta Pami�?tka


poniedziałek, stycznia 11, 2010

Zambala Tibetan - Wealth - Bogactwo Duchowej M�?dro??ci (Talizmany ochronne)

Zambala Tibetan - Wealth - Bogactwo Duchowej M�?dro??ci

Kadzid??a przeznaczone dla Buddy bogactwa (Dzambala).

Dzambala nie tylko pot�?guje bogactwo i pomy??lno??�?, ale przede wszystkim wspomaga rozw??j wewn�?trznego szcz�???cia poprzez bogactwo duchowej m�?dro??ci i zrozumienia.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 32 d??ugie (19 cm) kadzid??a - ka??de z nich pali si�? ok. 60 - 70 min.


Zambala Tibetan - Wealth - Bogactwo Duchowej M�?dro??ci


niedziela, stycznia 10, 2010

Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi - Mortensen Kurt W. (Talizmany ochronne)

Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi - Mortensen Kurt W. Dwana??cie uniwersalnych praw skutecznej perswazji
oryg.: Maximum Influence. The 12 Universal Laws of Power Persuasion
Mortensen Kurt W.

Czy zdajesz sobie spraw�? z tego w jak du??ym stopniu tw??j sukces zawodowy, relacje osobiste, zdolno??ci przyw??dcze i dochody zale??�? od umiej�?tno??ci perswazji, wywierania wp??ywu i motywowania innych ludzi? Cokolwiek jest twoim celem, Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi pomo??e ci w jego realizacji. Kurt Mortensen, ekspert w dziedzinie perswazji, dokona?? syntezy przeprowadzonych przez wiele lat analiz naukowych oraz autentycznych bada?? technik wywierania wp??ywu. Te sprawdzone techniki sprawi�?, ??e:

- ludzie instynktownie b�?d�? ci ufa�? i obdarza�? ci�? sympati�?
- opanujesz techniki perswazji, o istnieniu kt??rych 99 procent ludzi w og??le nie wie
- przekonasz dowoln�? osob�? do niemal wszystkiego, wsz�?dzie i zawsze!


Kurt W. Mortensen jest jednym z g????wnych autorytet??w Ameryki w dziedzinie przekonywania, motywacji i wywierania wp??ywu. Oferuje na ca??ym ??wiecie swoje prelekcje, szkolenia i programy doradcze, pomagaj�?c tysi�?com ludzi w osi�?gni�?ciu bezprecedensowych sukces??w zar??wno w sferze biznesu, jak i w ??yciu osobistym.

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiello??skiego, Krak??w 2006
Wydanie 1
Format 16.0x23.5cm Oprawa Mi�?kka

Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi - Mortensen Kurt W.


sobota, stycznia 09, 2010

Jak zarabia�? w Internecie. Poradnik dla przedsi�?biorczych webmaster??w - Pawe?? Grzesiak (Talizman)

Jak zarabia�? w Internecie. Poradnik dla przedsi�?biorczych webmaster??w - Pawe?? Grzesiak

Zarabiaj, prowadz�?c w??asn�? witryn�? WWW

  • Poznaj metody zarabiania i wybierz najbardziej optymalne
  • Zoptymalizuj witryn�? pod k�?tem wyszukiwarek internetowych
  • Analizuj wyniki sprzeda??y i wdra??aj nowe rozwi�?zania

Od wielu lat witryny WWW dzielono na dwie grupy -- profesjonalne i amatorskie. Za tymi pierwszymi sta??y zwykle pot�???ne kapita??y, du??e firmy i ogromne zespo??y projektowe. Witryny amatorskie, tworzone przez pasjonat??w, kt??rzy chcieli przekaza�? co?? ??wiatu, znajdowa??y si�? na drugim biegunie. Wiele z nich upad??o z powodu braku ??rodk??w na pokrycie koszt??w prac i serwera. Na szcz�???cie ostatnio przed tw??rcami i w??a??cicielami takich witryn otworzy??y si�? zupe??nie nowe mo??liwo??ci -- teraz r??wnie?? oni mog�? zarabia�? na prowadzeniu serwisu WWW.

Ksi�???ka "Jak zarabia�? w Internecie. Poradnik dla przedsi�?biorczych webmaster??w" to przegl�?d nowoczesnych metod zarabiania na witrynie WWW. Czytaj�?c j�?, poznasz najskuteczniejsze sposoby na to, aby Twoja strona internetowa przynosi??a rekordowe dochody. Przeczytasz o programach reklamowych, sieciach wymiany baner??w, mikrop??atno??ciach SMS i programach partnerskich. Dowiesz si�? tak??e, w jaki spos??b udoskonali�? swoj�? witryn�? WWW tak, aby by??a lepiej pozycjonowana w wyszukiwarkach, jak ??ledzi�? na niej ruch za pomoc�? systemu statystyk oraz zabezpieczy�? j�? przed dost�?pem os??b niepowo??anych.

  • Sieci reklamowe i stosowane w nich modele cenowe
  • Reklama kontekstowa
  • Mikrop??atno??ci za pomoc�? wiadomo??ci SMS
  • Obs??uga p??atno??ci kartami
  • Programy partnerskie
  • Poprawa funkcjonalno??ci witryny
  • Optymalizacja witryny pod k�?tem mechanizm??w indeksuj�?cych
  • Statystyki w witrynie WWW

Stw??rz popularn�? i atrakcyjn�? witryn�?,
a Twoje zyski z niej b�?d�? jeszcze wi�?ksze.


Jak zarabia�? w Internecie. Poradnik dla przedsi�?biorczych webmaster??w - Pawe?? Grzesiak


piątek, stycznia 08, 2010

Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock (Talizman na miłość)

Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock

Bogowie nie stworzyli nas na swoje podobie??stwo…

Bogowie ograniczyli nasze widzenie do tego, co oczywiste i nieodleg??e. Jednak w swej wielkoduszno??ci pozostawili Ksi�?g�? -- zbi??r pism o tym, co wydarzy??o si�? przed pierwszym brzaskiem S??o??ca, kiedy ca??y ??wiat sk??ada?? si�? z pustego nieba i spokojnego morza. Dzi�?ki Ksi�?dze ludzie stali si�? m�?drzy i stworzyli cywilizacj�? Maj??w. Rozwijali j�?, pami�?taj�?c o drugiej stronie ??ycia: o Krwawym Ksi�???ycu i podziemnej krainie zwanej Miejscem Strachu. Sk??adali swoim bogom straszliwe ofiary. Z pokolenia na pokolenia przekazywali legendy o dawnych czasach. ??yli w kr�?gu religii i fantazji. Byli wspania??ymi budowniczymi i matematykami. Wszystko za spraw�? Ksi�?gi -- Biblii Maj??w.

Europejscy odkrywcy uznali Maj??w za dzikich. Zamiast uczy�? si�? od nich, zr??wnali ich osady z ziemi�? i wymordowali niemal do nogi. Teraz, dzi�?ki wsp????czesnym odkryciom archeologicznym, mo??emy przynajmniej w cz�???ci naprawi�? ten barbarzy??ski b??�?d i bli??ej pozna�? cywilizacj�? Maj??w -- ich wierzenia, histori�?, mity i legendy.


"T�? ksi�???k�? powinien przeczyta�? ka??dy, kto szczerze interesuje si�? rdzenn�? literatur�? ameryka??sk�? lub histori�? kultury mezoameryka??skiej. Ta publikacja to wielkie wydarzenie"
Los Angeles Times

Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock


środa, stycznia 06, 2010

B�?d?? pewny siebie - John Caunt (Talizman na miłość)

B�?d?? pewny siebie - John Caunt

Nie chowaj g??owy w piasek,
w ka??dej pracy i na ka??dym szczeblu b�?d?? pewny siebie.

Pewno??�? siebie od niepami�?tnych czas??w jest warunkiem sukcesu. W obecnym, pe??nym stresu, ??rodowisku pracy umiej�?tno??�? pokonywania trudno??ci i kryzys??w oraz zdecydowanie i entuzjazm s�? wa??niejsze ni?? kiedykolwiek wcze??niej. Problemy, kt??rym na co dzie?? stawiamy czo??a w pracy, cz�?sto podcinaj�? nam skrzyd??a. To ogranicza nasze mo??liwo??ci i niekorzystnie wp??ywa na osi�?gane wyniki. Ten zwi�?z??y przewodnik przedstawia metody i techniki, kt??re pomog�? Ci oprze�? si�? naciskom i zachowa�? pewno??�? siebie.

Dowiedz si�?, jak:

  • wyznacza�? i osi�?ga�? cele;
  • otrz�?sa�? si�? po pora??kach;
  • przezwyci�???a�? obawy i zmartwienia;
  • znosi�? brak akceptacji i krytyk�?;
  • pokonywa�? kryzysy;
  • wygrywa�? z przeci�???eniem i stresem;
  • znajdowa�? oparcie w innych.

 


B�?d?? pewny siebie - John Caunt


poniedziałek, stycznia 04, 2010

Jak rozwija�? potencja?? Twoich pracownik??w - Patrick Forsyth (Talizmany ochronne)

Jak rozwija�? potencja?? Twoich pracownik??w - Patrick Forsyth

Nie ograniczaj si�? do wysy??ania ludzi na szkolenia,
bo nikt za Ciebie nie przygotuje ich do pracy... Zosta?? ich trenerem.

  • Skuteczne i nieskuteczne metody szkoleniowe: gry mened??erskie, ko??a aktywno??ci,
    burze m??zg??w
  • Jak planowa�? i prowadzi�? szkolenia wewn�?trzne?
  • Jak inwestowa�? w ludzi w firmie z du??�? rotacj�? kadr?

Kierujesz firm�?, dzia??em lub zespo??em. Masz coraz wi�?cej spraw na g??owie. Nieraz my??lisz: "Lepiej zajm�? si�? tym sam, bo je??li zlec�? to komu??, b�?d�? musia?? wyja??nia�? wszystko od A do Z, a i tak sko??czy si�? na tym, ??e par�? razy zostan�? po godzinach”. By�? mo??e w�?tpisz, czy w og??le op??aca si�? szkoli�? pracownik??w: mog�? zdoby�? kwalifikacje Twoim kosztem, a potem uciec do innych firm. Ale czy czasem zastanawia??e?? si�?, co by si�? sta??o, gdyby?? zaj�??? si�? rozwojem umiej�?tno??ci swoich ludzi, a oni by pozostali w zespole?

Nie powierzaj szkole?? wy??�?cznie trenerom zewn�?trznym. Poznaj nowe i sprawdzone sposoby podnoszenia kwalifikacji pracownik??w w miejscu pracy. Przekazuj im nowe obowi�?zki i sprawiedliwie oceniaj osi�?gane wyniki. Je??li oczekujesz od nich skuteczno??ci i zaanga??owania, zainwestuj w nich. Ale najpierw dowiedz si�?:

  • jak ocenia�? potrzeby szkoleniowe pracownik??w,
  • jak testowa�? skuteczno??�? szkole??,
  • kiedy i jakie obowi�?zki delegowa�? podw??adnym,
  • jak zach�?ca�? ludzi do podnoszenia kwalifikacji,
  • kiedy i na jak d??ugo delegowa�? ich do innych plac??wek po nauk�?,
  • jak tworzy�? indywidualne plany rozwoju kompetencji.

Czy jest kto??, kto odci�???y Ci�? od nadmiaru obowi�?zk??w?
Tak, Twoi pracownicy, ale tylko wtedy, gdy zadbasz o ich kwalifikacje.


Jak rozwija�? potencja?? Twoich pracownik??w - Patrick Forsyth


Mahakala Tibetan - Positive Thought - Si??a Pozytywnego My??lenia (Talizman na miłość)

Mahakala Tibetan - Positive Thought - Si??a Pozytywnego My??lenia

Kadzid??a Mahakala s�? wytwarzane zgodnie ze staro??ytnymi formu??ami pochodz�?cymi z tekst??w Milarepy.

Stymuluj�? rozw??j mi??o??ci i wsp????czucia oraz redukuj�? negatywne emocje takie jak zazdro??�? i strach. Pot�?guj�? moc pozytywnego my??lenia.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 32 d??ugie (19 cm) kadzid??a - ka??de z nich pali si�? ok. 60 -70 min.


Mahakala Tibetan - Positive Thought - Si??a Pozytywnego My??lenia


niedziela, stycznia 03, 2010

Arcybractwo M�?ki Pa??skiej - Bujak Adam (Talizman)

Arcybractwo M�?ki Pa??skiej - Bujak Adam Bujak Adam

Istniej�?ce od 1595 roku Arcybractwo owiane jest tajemnic�?; nigdy nie by??o o nim albumu, trudno w og??le nawet o par�? zdj�?�?. Cz??onkowie Arcybractwa zakrywaj�? twarze specjalnymi kapturami z otworami tylko na oczy. Nikt nigdy nie m??g?? ich fotografowa�?. To religijne stowarzyszenie ??wieckich, powo??ane do rozpami�?tywania M�?ki Chrystusa. Dawniej nale??eli do Arcybractwa kr??lowie, magnaci, kupcy i zwykli mieszczanie; dzi?? Arcybractwo zrzesza m.in.: artyst??w, robotnik??w, urz�?dnik??w, rzemie??lnik??w. Przed wiekami Arcybractwo mia??o przywilej raz w roku w Wielki Czwartek wyswabadza�? wi�???ni??w od kary w tym wi�???ni??w skazanych na ??mier�?. Adam Bujak jest prze??o??onym Arcybractwa i dzia??a w nim ok. 40 lat. Tylko on m??g?? si�? zbli??yc do cz??onk??w Arcybractwa z aparatem fotograficznym, pokaza�? istot�? owianego tajemnic�? i wzbudzaj�?cego wielkie zainteresowanie Arcybractwa. Album przedstawia obrz�?dy liturgiczne, modlitwy, procesje. W tek??cie historia Arcybractwa - a?? po dzie?? dzisiejszy oraz wyt??umaczenie obrz�?d??w.

BIA?�Y KRUK, Krak??w 2007
Wydanie 1
Format 23x29 cm Oprawa Twarda

Arcybractwo M�?ki Pa??skiej - Bujak Adam


sobota, stycznia 02, 2010

Olejek zapachowy - KOKOS (Talizman)

Olejek zapachowy - KOKOS

Wizerunek palmy kokosowej kojarzy si�? nam z rajskim widokiem przepi�?knych pla?? stykaj�?cych si�? z b??�?kitnym oceanem. Jednak dla mieszka??c??w tropik??w, ten niezwyk??y orzech symbolizuje witalno??�? i ??ycie. Zar??wno twarda ??upina, w????knista struktura oraz soczyste wn�?trze maj�? szerokie zastosowanie w codziennym ??yciu tubylc??w.


Olejek zapachowy - KOKOS


Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek (Amulet na miłość)

Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek

Je??eli masz k??opoty z odzyskaniem swoich pieni�?dzy a nie chcesz korzysta�? z "dobrodziejstw" polskiego systemu prawnego lub zajmujesz si�? tematem windykacji zawodowo i chcesz zdoby�? kilka dodatkowych pomys????w na jego wykonywanie to zapraszam do zapoznania si�? z t�? ksi�???k�?.

Jest ona wynikiem wieloletnich do??wiadcze?? windykacyjnych na rynku polskim autora oraz os??b z nim wsp????pracuj�?cych. Dostarcza praktycznych pomys????w na to jak rozmawia�? z d??u??nikami, ??eby sk??oni�? ich do wsp????pracy, jak negocjowa�? sp??at�? nale??no??ci, ??eby zwi�?kszy�? szanse na otrzymanie swoich pieni�?dzy. Podpowiada jakie informacje gromadzi�? o kontrahentach, ??eby zapobiega�? problemom z wyegzekwowaniem swoich nale??no??ci. Pokazuje, jak swoimi b??�?dami nie prowokowa�? ludzi do wpadania w gr�? "D??u??nik". Pozwala zrozumie�? psychologiczn�? stron�? relacji wierzyciela z d??u??nikiem, rozpozna�? gry i manipulacje d??u??nik??w oraz przygotowa�? na nie kontrtaktyki. Podaje pomys??y niestandardowych i indywidualnych sankcji, kt??re mo??na zastosowa�? w stosunku do d??u??nik??w niech�?tnych do wsp????pracy. Pokazuje jak nabra�? dystansu do windykacji, ??eby by�? skuteczniejszym i nie ponosi�? du??ych koszt??w emocjonalnych.

Ksi�???ka jest pe??na przyk??ad??w i prawdziwych anegdot windykacyjnych zdradzaj�?cych tajniki zawodu windykatora.


Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek