wtorek, października 20, 2009

B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki - Peter Cheverton (Amulety ochronne)

B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki - Peter Cheverton

Tajniki budowania marki i zarz�?dzania ni�?

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klient??w
  • Pozycjonowanie marki na rynku

We wsp????czesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka cz�?sto okazuje si�? ??r??d??em przewagi nad konkurencj�? i tym samym -- wzrostu firmy. W ??wiecie marek obowi�?zuj�? brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego te?? samo stworzenie marki nie wystarczy -- nale??y ni�? zarz�?dza�?. Na czym wi�?c polega zarz�?dzanie mark�?? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarz�?dzanie mark�? to z??o??ony proces zawieraj�?cy rozwijanie jej, ochron�?, wykorzystywanie jej mo??liwo??ci i w razie potrzeby -- modyfikowanie jej. Tylko dzi�?ki efektywnemu zarz�?dzaniu mark�? udaje si�? w pe??ni wykorzysta�? jej potencja??.

Ksi�???ka "B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki" ods??ania tajniki nowoczesnego zarz�?dzania mark�?. Czytaj�?c j�? dowiesz si�?, jak stworzy�? mark�?, kt??ra niesie ze sob�? ??adunek emocjonalny i jak dobra�? odpowiedni�? nazw�? dla niej. Nauczysz si�? kreowa�? nie tylko marki towar??w, ale r??wnie?? i us??ug oraz znajdowa�? dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz si�?, ??e odpowiednio wykreowana marka mo??e przysporzy�? Twojej firmie grono lojalnych klient??w i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.

  • Przekazywanie emocji w marce
  • Okre??lanie osobowo??ci marki
  • Budowanie lojalno??ci klienta w oparciu o mark�?
  • Kreowanie marki us??ug
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarze?? z mark�?
  • Reklama

Naucz si�? kreowa�? rozpoznawaln�? mark�?.


B??yskotliwo??�? to za ma??o! Jak skutecznie wykorzysta�? potencja?? Twojej marki - Peter Cheverton