W d??ugim okresie tylko innowacyjno??�? zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Ot???? gdy innowacyjno??�? zamiera, na rynku robi si�? coraz cia??niej -- konkurowanie ogranicza si�? do podstawowych wymiar??w: obni??ania cen i podnoszenia jako??ci. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mie�? du??o dobrych pomys????w? Stw??rz organizacj�?, kt??ra potrafi przejmowa�? wiedz�? od innych, sprawnie generowa�? nowe idee i testowa�? rozwi�?zania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formu??y gwarantuj�?cej sukcesy innowacyjnych pomys????w. Szukaj systematycznych metod -- mechanizm??w tworzenia innowacyjnych rozwi�?za??.
Ksi�???ka stanowi zbi??r artyku????w, kt??re w wersji oryginalnej zosta??y opublikowane w Harvard Business Review, czasopi??mie cenionym przez mened??er??w, zarz�?dzaj�?cych, przedsi�?biorc??w i elity naukowe na ca??ym ??wiecie. Autorzy prezentowanych tu artyku????w nale??�? do najbardziej tw??rczych umys????w i najbardziej do??wiadczonych ekspert??w w dziedzinie zarz�?dzania innowacj�?. Skorzystaj z ich wiedzy i umiej�?tno??ci.
Dowiedz si�?:
- Jak znajdowa�? nowe rynki: sze??�? metod u??ywania znanych informacji w nowy spos??b.
- Jak przejmowa�? od innych dobre pomys??y: proces wiod�?cego u??ytkownika w korporacji 3M.
- Jak stworzy�? organizacj�?, kt??ra ci�?gle proponuje i testuje nowe pomys??y: wdra??anie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
- Jak bezpiecznie wdra??a�? innowacje: tworzenie wyj�?tkowo u??ytecznych produkt??w i ustalanie najlepszej ceny sprzeda??y.
- Co jest ??r??d??em innowacji w firmie: ??�?czenie ludzi, proces??w i warto??ci w innowacyjn�? organizacj�?.
- Jak czyni�? zwyk??e produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
- Jak wprowadza�? innowacje z po??ytkiem dla spo??ecze??stwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
- Jak rozwija�? produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.
Harvard Business Review. Zarz�?dzanie innowacj�? - Harvard Business School Press