Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe
- Ustalanie priorytetów
- Organizacja przestrzeni
- Koncentrowanie się na zadaniu
- Umiejętny podział obowiązków
Wszyscy cierpimy na brak czasu. Pracujemy coraz więcej, śpimy coraz mniej, a mimo to wciąż nie nadążamy z wykonywaniem swoich obowiązków. Dlaczego tak się dzieje? Brakuje nam umiejętności kształtowania czasu i zarządzania nim. Nie potrafimy skupić się na wykonywanej pracy i nie jesteśmy wystarczająco zdyscyplinowani. Na szczęście organizacja pracy to nic trudnego. Wystarczy przygotować dobry plan działania i trzymać się go punkt po punkcie. Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić.
- Naucz się nadawać swoim obowiązkom jasne priorytety.
- Poznaj skuteczne narzędzia planowania czasu i tworzenia rozkładu zajęć.
- Dowiedz się, jak realizować więcej zadań w krótszym czasie.