poniedziałek, marca 15, 2010

Harvard Business Review. Marketing - Harvard Business School Press (Talizman na miłość)

Harvard Business Review. Marketing - Harvard Business School Press

Strategie, sukcesy i b??�?dy marketingowe znanych firm

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do w??a??ciwych klient??w i eksperymentowanie z nowymi produktami lub us??ugami. To ocenianie w??asnej firmy z punktu widzenia klient??w i ??�?czenie mo??liwo??ci organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osi�?ganie zysk??w -- takie cele stawia sobie ka??da firma. Mo??na je osi�?ga�? wieloma metodami: wprowadzaj�?c nowo??ci, obni??aj�?c koszty, podnosz�?c jako??�? i cen�?, podkre??laj�?c unikalne cechy marki czy wysy??aj�?c sp??jny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artyku????w znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na ca??ym ??wiecie.

"Harvard Business Review. Marketing" to zbi??r artyku????w o marketingu, kt??re ukaza??y si�? w Harvard Business Review -- cenionym przez mened??er??w, naukowc??w i przedsi�?biorc??w czasopi??mie, wydawanym przez jeden z najbardziej presti??owych uniwersytet??w na ??wiecie. Autorzy prezentowanych tu artyku????w to do??wiadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiaj�? prawdziwe przypadki firm, prze??omowe koncepcje oraz narz�?dzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na ca??ym ??wiecie. Poznaj punkt widzenia autor??w oraz ich innowacyjne koncepcje, kt??re jutro mog�? sta�? si�? cz�???ci�? Twojego otoczenia rynkowego.

W ksi�???ce poruszone zosta??y nast�?puj�?ce zagadnienia:

  • Mierzenie i ocenianie warto??ci marki
  • Ratowanie os??abionej marki
  • Zarz�?dzanie mark�? tak jak firm�?
  • Branding: budowanie ??wiadomo??ci marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarz�?dzanie mark�? globaln�?
  • Podnoszenie rentowno??ci inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe


Harvard Business Review. Marketing - Harvard Business School Press