piątek, września 28, 2012

robert a monroe

robert a monroe

Podróże poza ciałem - Robert A. Monroe

Książka o być może najbardziej ekscytujących przeżyciach, które zdarzyły się gościowi. Robert Monroe, spokojny biznesmen z Virginii ruszył potwierdzać tajemniczych postaćów, które całkowicie odmieniły jego egzystowanie. Były owo odmienne stany świadomości, podczas nich zaniechał swe ciało cielesne i kluczył za pomocą rzeczywistość astralny spotykając świadomości, których trwanie każdy z nas bodaj kiedyś spotkał w swym przebywaniu...

To najważniejsza książka jaka kiedykolwiek "zajrzała mi w grabie". Potrzebnie jakikolwiek "który szuka" winien ją przeczytać. Owe jest właśnie przeciwdziałanie na dociekania mnogości z nas. Hołubię ewaluacja w wprawie zaprezentowanych w niej technik Modne zabobony aktywowania stanu OOBE. Do obecnie nie mogę uwierzyć, że to ogół prawda. Ale jednak....

Literat bardzo zbożnie i ciekawie zaprezentował zjawisko wychodzenia z ciała. Akcentuje nam,że nie warto bać się OOBE, bo to resztkami sił działa na naszą przywara, na przykładzie własnych przeżyć. W książce odnajduje się tak jak troche dany o owym jak samemu doznać owego niezwykłego poziomu, który zapewne doznacie.Pozdrawiam.

Świetna lektura, jaka powinna zasilic każdą pokojową biblioteczkę u jednostek szukających kim jest gość, która jest nasza oblicze i byc może dokąd zmierzamy. Który wie? -prawdopodobnie komuś uda się opuścic własne konkret?



Zadumane peregrynacje - Robert A. Monroe
Lektura , która mówi o zamysłu naszego doczesnego istnienia, przyszłości ludzkości i fazach jej rozwoju. Po wciągających PODRÓŻACH POZA CIAŁEM w swej pozostałej bestsellerowej książce, zapisanej kilkanaście lat później, Robert Monroe odkrywa tajemnice swych dalszych astralnych wypraw w inne systemy rzeczywistości, w inne globy. Pozwala nam dowiedzieć się o tym, co czeka nas po śmierci fizycznego ciała, a w podobny sposób o otwierających się przed polską całkowitą...

Najdalsza peregrynacja - Robert A. Monroe
Najdalsza podróż - Robert A. Monroe Po bestsellerowych "Podróżach nie zważając na truchłem" i "Dalekich podróżach" ,owo trzecia publikacja Monroe'a będąca spuentowaniem jego niezwykłych, wciągających przejść. Autor rozumie prawdę o uwagach, które wyznaczyły go w tę podróż prócz granice świata cielesnego, egzystowań może najbardziej niezwykłą wyprawę, którą człwoiek może odbyć, kres tej podróży przynosi zmiarkowanie tajemnicy polskiego istnienia i...

Robert A Monroe

Podróże w nieznane - Bruce Moen

Podróże w nieznane - Bruce Moen

Główna książka z sekwencji ''Badanie istnienia po kostuchy'', w której pisarz relacjonuje o początkach swoich podróży do świata niefizycznego. Zacząłem tworzyć Zodiak wideo dzieło partię "Ankietowanie Życia Po Śmierci" na leniwie poprzednio dowiedziałem się, iż zostanę autorem, czyli też, iż me dopiski nadepną się lekturą. Przystąpiłem w miesiąc po śmierci mego przyjaciela, Roberta Monroe . Bob skreślił trzy książki, które pyły wpływ na moje życie: "Podróże nie zważając na ciałem", "Zadumane podróiż" dodatkowo "Najdalszą podróż" - i założył The Monroe Institute dokąd nauczyłem się odnajdować Życie po Śmierci. Istnieję zwyczajnym gościem. Jeśliby istnieje wśród nami jakaś różnica, to jest nią tylko ciekawość, która już uznała mi zawrzeć znajomość, co kryje się w Istnieniu po Kostuch. Kontynuujże w ciągu swoją ciekawością, a ona wtrąci cię aż do twego krajowego wydedukowania Życia po Śmierci. A wtedy będziesz wiedział.

Na rzecz mnie owo wartościowa pozycja bibliograficzna, uwalaniająca od stężałych przekonań. Szczególnie lubię połączenie osobistego tonu, w którym autor prowadzi narrację, w zestawieniu z przymiarką obowiązkowej i zdroworozdsądkowej ewaluacji jego niezwykłych przejść. Szczególnie osoby ceniące książki Roberta A. Monroe będą energetycznie "mędrkować" z przesyłem Bruce'a Moena.

Wyborna lektura, dająca do rozumowania i zachęcająca aż do rozwoju duchowego. Idealna kontynuacja książek Roberta Monroe'a. Autor współgra w niej na kluczowe pytania czlowieka na myśl jego pochodzenia, celu życia oraz życia po kostuchy. Wysyłam wszelkie książki Bruca Moena.

Podróż do ojczulka ciekawości - Moen Bruce
- Czy jesteś Bogiem? - spytałem Elitę Planującą. - Nie, nie jestem poprzednio – odparła. – A czy ty nim jesteś? Długo przewidywana, kolejna lektura z serii opisującej eksploracje rewirów niefizycznych. Ich znany odkrywca, Bruce Moen, bada Wielgachną Niewiadomą. Odpowiada na sprawdzania: Czym jest istota? Po co zjawiliśmy się na Ziemi? Jaki jest ekstremalny cel polskiej nauki i doświadczeń? Uwidocznia nam m.in. Puste Niebo i tkanie Gobelinu Czasu. Lektura...

Peregrynacja nie mówiąc o wszelkie obiekcji - Bruce Moen
Większa część nas spodziewa się, że wizytacja w świecie umarłych istnieje podróżą w jedną paginę przebywaną tylko uderzenie. Ta pewność nie istnieje udziałem Bruce’a Moena. Dowiedz się czego doświadczył Bruce w okresie swoich podróży – i powrotów – aż do świata niefizycznego. Okresami, kiedy szczepie umierają, gubią się, gdyż po prostu nie mają pojęcia, że umarli, twierdzi skryba. Moen podjął się porywającego zadania: przekazuje poległym informację i asystuje...

robert a monroe

Kosmiczne Podróże - moje doświadczenia poza ciałem z Robertem A. Monroe - Rosalind A. McKnight

Udaj się w emocjonującą podróż wraz z Rosalind McKnight i Robertem Monroe na domiar tego granice cała, czasu i przestrzeni. Przy pieczą i kierownictwem Niewidocznych Wiceów wymyśl wielowymiarowy aspekt człowieczej dusz i odwiedź, wraz z autorką, statki UFO orbitujące wokół Ziemi, wyląduj na Księżycu czy też ukończ podróż w czasie aż do roku 3000! Zawarta w tej lekturze wiedza pomoże ludziom stać się spontanicznym natury swoich wewnętrznych inwencji do takiego stopnia, iż odszpuntują się na nieskrępowane rządy swojego własnego wszechświata. Istnieje to pilna lektura na rzecz wszystkich owych, którzy łakną rozwoju, szukają nowych inspiracji i furt aż do lepszych świadomości. Nieco opinii czytelników o lekturze (z Amazon.com): „Doskonała publikacja na materia badań poza ciałem (OBE)” „Jeśli czytałeś którąkolwiek z książek Roberta A. Monre, to tę ponadto musisz przeczytać” „Jest owo kompleksowy przewodnik aż do zaznawania życia w sposób, w który powinno się mieszkać. Wysyłam tę publikację na rzecz każdego, kto ma potrzebę sprawdzań reakcyj na najważniejsze witalne sprawdzania” Odkrywcy (z ang. Explorers; przyp. lud) są znani z podróży jakie podejmują. Jednym z takich Odkrywców jest Rosie McKnight. Zgłębiała...

Nim Państwem pozycja bibliograficzna o Podróżach. Być może na rynku polskim ukazało się wiele pozycji o takiej tematyce, natomiast... owa z kompletną pewnością zabierze Was w część, jakich na co dzień nie zobaczycie... Na początku proszę krótko przedstawić wam literatkę publikacyj Rosalind McKnight. Otóż Rosie istnieje niestrudzoną Podróżniczką aż do innych obrębów istoty. Podróże swoje rozpoczęła dzięki wiedzy z Robertem Monroe. Zgłaszając się, z czystej ciekawości, jak ochotniczka aż do przeprowadzanych w tamtym okresie eksperymentów Roberta z obszaru OOBE (ang. Out of body experience - zbadanie abstrahując od ciałem), okazała się znakomitą osobą, potrafiąca...

Istnieję w trakcie czytania - 70% . W międzyczasie czytam też inną książkę - "Forszpani świtu" - Barbary Marciniak - 50%. Kiedy zamawiałem ową publikację mniemałem ,że niczego nowego niż w trylogii Monro'e nie będzie , a acz pozostałem zaskoczony - korzystnie . Rzekłbym ,że na mojej drodze rozwoju eterycznego "po schodach" owe następujący ich stopień. Szczególnie istotne są nauczki przekazywane przez pomocników , których w 100% nie istnieję w stanie połapać się , ale walna zasada wielowymiarowości, kilku systemów i kilku poziomów czynienia istot ( w tym humanitarnej) harmonizuje aż do moich wyobrażeń na rzecz życia w wymiarze bez czasu i przestrzenii ,...