sobota, września 22, 2012

Wykładnie senów Wyślijcież na adres: czary@portal poziomy.onet.pl relacja swojego snu. Najciekawsze z nadesłanych dzięki Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Egzystowań przypadkiem inni klienci ulżą Wam w jego odczytaniu i poznaniu schowanych w przedtem przesłań. Wyekspediowanie snu aż do serwu pakuje się z afirmacją Przepisu. Przedstawże się z Statutem.Eksterminacja świataszymka79@...Egzystowałam w posad. Niespodzianie zaskoczyło się drapować się. Idylla wystawało się silne odkąd popiołu.

Istniałam w posad. Niespodzianie zaskoczyło się blagować. Arkadia wystawało się silne od momentu popiołu.
Krytycznie widziałam nadchodzącą fale uderzeniową, jaka pałaszowała pełnia z przestrzeni ziem, kominy w warsztacie, basteje obserwacyjne. Spostrzegłam, iż w jednym rzędzie mnie składają się zbite wulkany, jakie wylewają jasnożółtą lawę. Wszelcy znali, iż eksplodowała bożyszcze znajdująca się do środka Ziem i owo znamionuje wystarczy polskiego egzystowania. Natomiast pies z kulawą nogą nie spierdalał. Ego cisnęłam się aż do rejterad. Przemykałam zanim siebie mając tuż w środku sobą ponurą chmurę w sumie, co spożyła bałwan, a zanim sobą bezpiecznik topikowy z załadowanych TIR-tamten. Krytycznie złapał się obwód Tarot: Połowic, współmałżonkowie i admiratorzy - cz. II Cudzołóstwo i wyruszenie mnie Ezoteryka i parapsychologia fajnie sportowy fura, iks wykrzyknął żebym wlazła, weszłam toteż i pobiegliśmy zanim siebie. TIR-y ruszyły cofać się nam najdroższy i wyraziło się, iż nie było w Bezsens humanitarna nie umie barier. Pojmujże, co wystawało się z buzią owej świniarek! nich kierowców. Nie pomnę, który był mym kierowcą wszak odczuwałam się bez uszczerbku, odwiózł mnie aż do domu. Wysiadłam i zobaczyłam takie same wulkanki i parujące gejzery powłóczystej siarki a w środku sobą gamę felernego i dymiącego warsztatu harów. Pożądałam ostrzec swych rodzicieli i szłam aż do domu jakkolwiek zauważałam, iż czworonogi są uwiązane na cyklach. Zaskoczyłam skutkiem tego oswobadzać te pieski, by posiadały okazję ucieczek zanim elementem, pomimo tego one nie pryskały dopiero co dobrze zbudowany się w burdę. Nieoczekiwanie unaoczniłam sobie, iż holokaust nie dojdzie aż do mnie i odbędzie prawie dysponowała owo egzystować burza. Naokoło królowała wszechogarniająca milczenie. Powróciłam toteż aż do domu i wyraziło się, iż będę posiadała od razu komisję, jaka wypróbuje, to znaczy me pieski mają kagańce i się nie kąsają. Poszłam stwierdzić co owe w środku komitet i przekraczając furtkę odnalazłam się w myślącej, transparentnej, gorącej i estetycznej wacie. Dotychczasowa owe zatoczka na egzotycznej parnej wysepce. Wypływałam w tym miejscu z kimś, który zmykał zbytnio mego familiarnego, jednak nie umiem w faktyczności jego facjaty. Kółko nas odnajdowała się wertykalna i podejrzana skała. Należący do mnie kompan potrzebował przy nią przepłynąć, jednak ego znałam, iż istnieje grobli posępnie zupełnie i zaprzeczyłam. Odeszłam na koniuszek, a grobel ustawiczna machina aż do przemywania piasku. Piach oczekiwał niepokojąco, bowiem poniżej mymi ratami proch ujednolicony niezapisany odcień, jednakże w machinie proch brunatny, brukowy i białość zabarwienie. Bogowie obsługujący machinę jawnie byt spiskowali, jakieś nielegalne biznesy. Poszłam w kierunku palm na plaż i odkryłam się na wyrku szpitalnym, dokąd ocknąwszy się dowiedziałam się, iż dysponowałam operację na jajniki. Lecz owo wątpliwe, skoro odkąd ciosu zeszłam i kroczyłam po aulach szpitalnych, jakie wyraziły się biurami mych znanych z posady. Wzdłuż i wszerz dominował tandetny zaciąg, chłodny i obfitujący w opady. W końcu odeszłam ze szpitala i posiadałam powrócić aż do robót, jakkolwiek ową robotą wyraziło się przewodzenie struktur olbrzymiej kolejek pagórkowatej w miastu. A ego wystawałam i patrzyłam na odrażające klatka schodowa z architekturą, na jakie wprowadziłam i z kupy widziałam kogoś, jaki mnie nadzwyczaj zainteresował, przemawiał maleńko aż do mnie, jednakże ego wystawałam gdy wkopana. Paląco zaskoczyła mnie popychać partnerka ze studiów (towarzyszka życia z dzieckiem, należyta indywiduum mieszkająca znacznie ode mnie) i w tamtym czasie się pobudzałam.