wtorek, października 30, 2012

amulety i talizmany pentagram

amulety i talizmany pentagram

Talizmany i amulety. - Felicitas H. Nelson

Lektura ta istnieje pilotem po świecie bogatym w talizmany i talizmany. W wielu kręgach kulturowych symbole te przemawiają do dnia dzisiejszego homologicznie z zainteresowaniem osoby je noszącej: ochraniają, dają miłość lub sanacja, obdarzają magicznymi mocami, posługują uwodzeniu, przynoszą pomyślność, miarę i odwagę. Fetysze i fetysze dysponują natężenie, która – na skutek monumentalnej wierze w ich działanie – była zwiększana energetycznie przez stulecia, ba, poniekąd millenia. Skorzystaj i ty z owej amplitud – znajdź spośród obsługiwanych tutaj ponad 200 amuletów i fetyszów symbol, który w darowanym momencie najbardziej istnieje ci potrzebny. Zdaj się na swoje postrzegania.

Dobra książka podczas gdy ktoś poszukuje talizmanu oznacza to amuletu na rzecz siebie innymi słowy innej figury. W książce odnajduje się opis wielu talizmanów z ich znaczeniem i oddziaływaniem na aurę człowieka. Polecam

Sprzątanie klątw i uroków - Chrzanowska Alla Alicja
Dzięki księdze owej lektury przyuczysz się ochrony zanim wpływem negatywnej energii, jaka przypuszczalnie zniszczyć nasze życie. Poznasz najważniejsze, skoro wypróbowane sposoby zdejmowania klątwy i czarów, abyś mógł efektywnie ochronić siebie i swoją rodzinę. Poznasz, jak smakuje życie w bezpiecznym, nieopanowanym od niszczycielskiej miar świecie i pokochasz tren rzeczywistość, gdyż będziesz zdołał teraz bez przeszkód realizować swoje plany i najskrytsze rojenia.



O Alchemii formuł zmian samego siebie - Saint Germain
Wolter mószamotał o twórcy dzieła „O alchemii” – „homo sapiens, który w życiu nie ginie i wie całokształt”. Ale nawet to stwierdzenie jest zbyt pokorne. Hrabia de Saint Germain wydołał przemieniać zwykłe metale w złoto, relegować wady z diamentów, odkrył eliksir młodości. Był powiernikiem królów i kumplem biednych – używał swych alchemicznych mocy do owego, aby wyrównywać biedę, tak bardzo bardzo...

Amulety I Talizmany Pięciokąt gwiaździsty

Inteligencja - rozbudza talenty i zdolności intelektualne

Inteligencja - rozbudza talenty i zdolności intelektualne

Odcisk potęgujący zdolności intelektualne, geniusze, inteligencję Materiał: Stop metali metali barwnych Rzemyk bezpłatnie!!!

Kupowałam i... istnieję bardzo zaspokojona. Z powodu niemu ulepszyłam angielski z 3 na 5 co jest_było_ nielada wyczynem ponieważ wab baardzo surowego prof. Poprostu pełnia swobodniej wnikało mi aż do makówki. Istnieję w tej chwili nieco wyczulona na naładowane żywością rzeczy i to czuć;). Funkcjonuje bez wątpliwości, polecam każdym;))))!!! Świetnie zapakowany i dotarł w ciągu kilku dni.

Zwyciężyłam ten amulet w quizie na recenzję i musze oznajmić, że szczyptę mnie aż do niego transportuje odkąd samego początku. Fetysz ma inskrypcje na obu paginach, wygląda ciekawie w charakterze ozdoba, ale ego noszę go, gdy się ucze. Myślę, ze to jeden z ciekawszych fetyszów, z którym osobiśćie wcześniej się nie zetknęłam. Byłby miłym prezentem na rzecz abiturienta :)

Dopiero dzisiaj zdobyłam bandę. Uprzednia ano zapakowana iż bardzo łamliwa materia aby w niej przetrwała ciężką podróż. Jestem bardzo nasycona z zakupu. Teraz wyczekuję na efekt;), jak ale wręcz wyczuję owe coś ;) to napiszę, jak na dziś dostarczam 5 :))

Pierścień zaklęć magicznych - ułatwia spełnianie śnień
Koło zaklęć magicznych do spełniania winszowań i fantazjowań Surowiec: Stop metali chromatycznych Wymiar: ślepi. 2.5 cm Rzemień friko!!!

Pięciokąt gwiaździsty - zabezpiecza zanim wszelkim złem, szykami, wdziękami
Nadnaturalna tarcza odbijająca złe roszczenia Surowiec: Okazja metali barwnych Rozmiar: ok. 25 mm Rzemyk darmowo!!!

amulety i talizmany pentagram

Wisior Bogini z pentagramem

Amulet wspiera urzeczywistniać nowe pomysły, odnaleźć naszą fizyczną, umysłową i wewnętrzną równowagę, przypomina nam o bogini w nas samych. Pentagram zupełni rolę tarczy ochronnej, funkcję przejrzystego rozumu i wszechstronnej wiedzy. Chroni zanim przeczącym oddziaływaniem, niechęcią, wrogością. Paruje sobaczenia w stronę jednostek, która spożywa przekazuje, chroniąc swojego posiadacza. Pentagram odpiera złe uroki i magię. Wielkość: 44 mm Srebro, pr 0925

Slicznie,bezusterkowo ziszczony ze srebra fetysz.Przyciaga spojrzenie .Podaruje poczucie wewnetrznej sily.Naświetla boginie -przemożna kobiete , trzymajaca w reku pentagram-symbol czarodzieje ochronnej(piec zmyslow i piec swiatow zmknietych w kole jako calosci).przenośnia prawdziwości i doskonalosci,Wyczuwa osób odmowne, jakie chcą nam zaszkodzić i kreuje granicę energetyczną przed negatywnymi myślami. Na rzecz mnie istnieje tarcza ktora mnie pilnuje. Wystawiam wszystkim z calego serca!!! Faktycznie i wielki atut dla tego sklepu-przesylka expresowa plus dobrze zabezpieczona.Polecam!!!

Oczekuje nader przepięknie szczególnie na długim wisiorku. Kamyk w pentagramie zmienił zabarwienie. Otóż istnieje mglisto-biały. Bądź co bądź nie znam z jakiego powodu w taki sposób się stało. Jeśli kroczy o magię wyglada owo następująco: Od czasu zaczęłam go dźwigać czuję się silniejsza. Mam wrazenie, iż wszystko załapało sie w końcu układac po mojej myśli. Może dlatego wytwarza mi presję bo przypuszczam w jego moc? Wisior zasługujący czujności.

Prawie dwanaście miesięcy temu nabyłam ten wisior, po straceniu pierwszego. Na zaczątku, wtedy, gdy różne sprawy niesłusznie się rozmieszczały, oczko wybitnie szybko zaprzepaściło zabarwienie, zrobiło się niby śnieg. Po niejakim okresie dostrzegłam poprawę we wszelkich dziedzinach życia, a węzeł z powrotem zrobiło się ciemnoniebieskie. Nie rozstaję się z wisiorem wystarczająco. Jestem pewna, iż mi pomaga:)

Gdy schudnąć bez diety? Sposób Gabriela - Jon Gabriel
Jon Gabriel nie raptem stracił ponad 100 kiloów bez diet i operacji, ale – co niespotykane – nie moja na ciele żadnych śladów zamierzchłej otyłości. Jego nowatorskie stosunek do odchudzania wskazuje wpływ mózgu na wewnętrzną logikę ciała. Twoim mięsem steruje umysł, który decyduje o owym, innymi słowy jesteś niedostateczny, azali przybierasz na randze. Dzięki niesamowitej przemianie Jon wystawał się źródłem weny na rzecz tysięcy osób. SKORO JEMU SIĘ...

Kryształ górski - kamień
Nazywano go twardym lodem. Jest dozwolone go uświadomić sobie wewnątrz kamień uniwersalny, bez którego wprost nie sposób się okrążeń jeśli intrygujesz się ezoteryką, czy leczenie naturalną. Własność wspólną wszystkich kryształów istnieje owe, iż potrafią oganiać podłe wibracje i niekorzystne oddziaływania. Są reprezentatywną tarczą na rzecz tego, który spożywa nosi i używa. Kamień ten w charakterze jedyny z uznaniem możemy stosować pracując z każdą z czakr, ponieważ wykonuje na każdych...